بازدید 16057
تداوم سکوت آزاردهنده مسئولان

دو سه روز بعد از وعده وزیر، خبری از اعلام نتایج سمپاد نیست!

شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 04 August 2023

دو سه روز بعد از وعده وزیر، خبری از اعلام نتایج سمپاد نیست!«نتایج آزمون امروز اعلام می‌شود»؛ این خبری است که صبح روز چهارشنبه منتشر شده، اما هنوز جامه عمل نپوشیده است.

به گزارش «تابناک»، از جمله آزمون‌های ورودی در کشورمان که قدمت زیادی دارد و سال‌های طولانی است که برگزار می‌شود، آزمون ورودی برخی مدارس برگزیده، مدارس استعداد‌های درخشان (همان مدارس سمپاد) و مدارس نمونه دولتی است. آزمون‌هایی که ظاهرا قدمت زیاد برگزاری شان هم موجب نشده با نظم و نظام خوبی برگزار شود.

این را می‌شود از اخباری دریافت که هر ساله در خصوص این آزمون‌ها، موعد برگزاری شان، مفاد آزمون، زمان اعلام نتایج آن‌ها و... منتشر می‌شود و گاه اعتراض خیل بزرگ داوطلبان را به دنبال دارد. داوطلبانی که به نوعی کم سن و سال‌ترین افرادی هستند که لقب «داوطلب» را دریافت می‌کنند و در آزمونی سراسری و دشوار، دانسته‌هایشان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

اساسا همین سن و سال کم داوطلبان، نکته مهمی است که برخی کارشناسان با استناد به آن، حذف این آزمون‌ها را ضروری می‌دانند و تاکید دارند که آسیب‌های این آزمون‌ها برای این گروه سنی بسیار زیاد است. آسیب‌هایی که گاه به شکلی عجیب افزایش می‌یابد، مثل اتفاقی که در روز‌های اخیر رقم خورده و هنوز ادامه دارد.

دو سه روز بعد از وعده وزیر، خبری از اعلام نتایج سمپاد نیست!درباره موعد اعلام نتایج آخرین دوره این آزمون‌ها در کشور سخن می‌گوییم که بیش از یک ماه پیش برگزار شده اند، اما چون زمان اعلام نتایجشان مشخص نشده، خبرنگاران را مجاب به طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش نمود و رضامراد صحرایی در پاسخ گفت: «نتایج آزمون مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.»

خبری که صبح چهارشنبه، یازدهم مرداد ۱۴۰۲ روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت و در رسانه ملی نیز بازتاب یافت تا خیل داوطلبان کم سن و سال و والدین ایشان تا نیمه‌های شب مدام به سایت وزارت آموزش و پرورش، سازمان سنجش و هر مرجع و مرکز دیگری که به ذهنشان می‌رسید، سربزنند و هر بار نومید شوند و از خود بپرسند که وعده وزیر چه شد؟

سوالی که حالا جدی‌تر هم شده چراکه بیش از ۴۸ ساعت از اظهارنظر وزیر گذشته و هنوز خبری از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی نیست. نه در سایت‌های مرجع و نه حتی در اخبار و اطلاعیه‌هایی که می‌بایست در این دست مواقع منتشر شود، درباره علت یا علل تاخیر بوجود آمده توضیحاتی ارائه دهد و در نهایت، موعد نهایی اعلام نتایج را اعلام نماید.

اتفاقی که رقم نخورده و در نتیجه شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پر شوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.

نگرانی‌ای که قطعا برای داوطلبان و اولیای ایشان بسیار جدی است و می‌بایست پاسخ بیابد، اما نه این نگرانی و نه حتی روی زمین ماندن وعده عالی‌ترین مقام اجرایی کشور در حوزه آموزش و پرورش، آن هم بعد از دو سه روز، هیچ کدام موجب نشده که سکوت آزاردهنده نهاد‌های متولی بشکند و این سوال پاسخ بیابد که بالاخره چه زمانی قرار است نتایج آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی اعلام شود؟!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶۱
آموزش و پرورش برگزلری آزمونها رو داده به مرکز سنجش آموزش و پرورش اونها هم توی کار موندن! بعد همین مرکز سنحش داره آینده یه عالم بچه از راهنماسی تا کنکور رو تعیین می کنه!
فکر نکنید یادمون رفته کمپین خرید دلار و کشیدن ریال از بانکها برای افزایش قیمت دلار راه انداخته بودید و دلار از ۳۰ رسوندید به ۵۰؟
دقیقا ۱۵ سال قبل بود که یکی از خویشاوندان ثروتمند ما در حسادت به برادر بنده با رشوه و پول پسر خود را که فاقد کمترین صلاحیت تحصیلی بود وارد دبیرستان تیزهوشان کرد. تازه ان زمان صحبتی از تقلب و پارتی بازی در امتحانات مانند حالا نبود. خانواده های ایرانی بسیار خوش خیالند!!
لطفا کارزار را معرفی کنید؟؟
خبرنگاران می توانند مسئولین را وادار به نظم در وعده ها نمایند. اگر شجاعت حرفه ای داشته باشند!
آزمون سخت و غیر استاندارد و دیر اعلام کردن ننایج برای ایجاد استرس در بچه هایی که الان وقتش نیست استرس بکشند سلامت روان بچه ها را با این کارهای غیر علمی به خطر انداختید من فقط با تجربه کامل می گویم والدین گرامی این مدارس خیلی هم تحفه نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بچه ما بعد شب امتحان که اصلا نخوابید بعدش هم اومد دو روز مریض شد اخرشم مثل ما بهترین رشته و دانشگاه هم قبول شه که چی؟ طرف با دلالی مسکن و ماشین و سوپری و لبنیاتی و... میلیاردر شده اونوقت ما تو یومیه معیشت مون موندیم
آموزش دروغ در وزارت آموزش و ... البته پرورش که خیلی وقته حذف شده.
پاسخ ها
سمپادی قدیمی
| Sweden |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
از وقتی که سمپاد زیر مجموعه وزارت آموزش پرورش شد در دوره احمدی نژاد، مدارسش تکثیر و کیفیت آن افت شدیدی پیدا کرد. قبلا یک مرکز علامه حلی و یک فرزانگان در تهران داشت و سازمان هم زیر مجموعه ریاست جمهوری بود.
واقعا که جای بسی تاسف دارد.برای کشوریکه وزارت آموزش وپرورش اینچنینی دارد یعنی اینقدر سخت و زمان‌بره که نتونستن بعد از یک ونیم ماه نتیجه یه آزمون رو اعلام کنند؛فقط یک جواب دارد :کم کاری
پاسخ ها
Shary
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
یا شایدم دستکاری و وارد کردن اسامی فرزندان خودشان و طرفدارانشان بقول خودشان اشخاص ذوب در ‌..
عین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
داداش چی واسه خودت میگی اتفاقا این مدارس چه دبیراشون و چه دانش آموزان شون اغلب ضد انقلابن پس در مورد چیزی که اطلاع ندار
جای سوال وتاسف شدید داره اگر نتونستن نتایج رو طبق وعده وزیر اعلام کنن،چرا روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش حتی یک بیانه جهت اطلاع مردم نداد، واقعا چرا استرس ونگرانی خانواده ها ودانش آموزان برای این وزارتخانه ارزشی ندارد،آقای وزیر دادن یک اطلاعیه مگر کاری دارد یا اینکه توان همینکار رو هن ندارید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
واقعا اگر فکر کنیم اونایی که اون بالا ها نشست بدون رانت و پارتی بازی اومدن سر کار جای بسی سوال و تاسف داره
مملکتی که آموزش و پرورشش اینجوری بی نظمه وای به حال آیندش اونم با این وزیرش که معلوم نیست از کجا اومده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
یه دفعه که گفتن دهکهای پایین رایگان
براشون،دارن دانش آموزای فقیر رو حذف میکنن پولدارا رو جایگزین میکنن،شک نکنید. شد،دیدن نمیصرفه
پرونده ۱۰۰۰ دانشجوی متقلب به کجا رسید؟ رفت به بایگانی راکد؟!!!!
سلام اون از سوالات آزمون تیزهوشان پایه هفتم با آن همه غلط و ایراد که پاسخنامه بر اساس آن اصلاح نشد.
این هم از اعلام نتیجه که سه روز از موعد قول داده شده جهت اعلام نتایج گذشت و خبری نشد.
خانم دکتر الهام یاوری رئیس سمپاد
آقای وزیر آموزش و پرورش
شرم بر شما که با نوجوانان ما چنین می کنید.
چرا اینهمه استرس وارد میکنید.
خدا وکیلی حق شما دو نفر و خدامراد صحرایی حتی استعفا نیست بلکه باید عزلتون کنن
خبری پخش شده که مردم ترکیه به شدت از پوش های فحشا گونه و زننده برخی توریست های ایرانی نماها عصبانی شدن و اعتراض کردن جنبش فواحش تو ترکیه هم آبرومون رو برد منتظر سخت تر شدن قوانین سفر به ترکیه از سوی این کشور باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
استیصال شما خنده دار است! خخخ
منتظرند اسامی نزدیکان خود را بعنوان قبول وارد سیستم بکنند بعد از ثبتنام بگن چون الان دبچه های ما دانش آموز تیزهوشان حساب میشن دیگه نمیشه کاری کرد. واقعا همه جا تقلب همه جا رانت همه جا فساد واقعا مردم دیگه از این فساد و تقلب و رانت عریان در کشور ذله شده اند
غیر استاندارد ترین آزمون پنج سال اخیر رو گرفتن خودشون از این آزمون خجالت نمیکشن به عنوان فارق التحصیل از یکی از بهترین دانشگاههای کشور میگم . واقعا نتیجه این آزمون ملاک بر صلاحیت و استعداد دانش آموزان نخواهد بود
آقای وزیر استرس به جان حدود دویست و ده هزار خانواده انداخت و ککش هم نگرید شاید هم آقای وزیر بعد از اعلام خبر نتایج ،فهمید که چهار شنبه و پنج شنبه تعطیل است!َ!!!
شاید هنوز هم تصمیمی نگرفته مثل دربی.
نه آموزش ونه پرورش .یک سیستم روزمره درگیر حقوق ومسایل جاری خدم وحشم.چه میکنند؟ !!!؟؟؟؟؟؟؟
چه خبره چه عجله ای!! یعضی بزرگان هنوز به استعلام ما مبنی بر اینکه ایا فرزند یا نوه تیزهوشی دارید یا خیر هنوز جواب ندادن. جواب بدن نتایج رو اعلام میکنیم
چه خبره چه عجله ای!! یعضی بزرگان هنوز به استعلام ما مبنی بر اینکه ایا فرزند یا نوه تیزهوشی دارید یا خیر هنوز جواب ندادن. جواب بدن نتایج رو اعلام میکنیم
چه خبره چه عجله ای!! یعضی بزرگان هنوز به استعلام ما مبنی بر اینکه ایا فرزند یا نوه تیزهوشی دارید یا خیر هنوز جواب ندادن. جواب بدن نتایج رو اعلام میکنیم
در آزمون سه سال قبل تیزهوشان که بنده حضور ذهن دارم افتضای بزرگی رخ داد. حذف معنا دار سوالات و بیرون آوردن سوالات که دو جواب داشتند. اگر به عملکرد قبلی خانم دکتر نگاه کنید قطعا متوجه می شوید چرا با روح و روان بچه ها بازی میکنند!!!
بخدا اگه اين وزير بدونه سمپاد به چي مي گن و اصلا آزمونش يعني چي ؟
آخه یکی به این وزیر محترم! بگه مجبوری برای دیده شدن با اعصاب و روان بچه ها بازی کنی . بچه من از چهارشنبه استرس خیلی زیاد گرفته و هم خیلی از فرزندان دیگه . این خسارت روحی قابل جبران نیست . نمیتونید تصمیم قطعی بگیرید لطفاً وعده پوچ ندید.
کاش مسئولین نگاهی به کانالهای مرتبط با این موضوع می انداختند و به تعامل چند صد هزار پیامی که بین نسل نوجوانی که منتظر پاسخ نتایج هستند با دقت نگاه می کردند ، به سادگی می فهمیدند که با امثال همین وعده ها و کارهای ساده ای که خراب می کنند بذر بی اعتمادی به مسئولین رو از الان در ذهن این بچه ها می کارند ، خودشون کار رو خراب می کنند و بعد ما در آینده انتظار رفتار متعهدانه از این جوانها رو داریم ، وقتی از بچگی وعده دروغ ، کارشکنی، بی عدالتی و تبعیض و اعمال نظام طبقه بندی شده با سهمیه ها رو در ابتدایی ترین سطوح زندگیشون درک میکنند ، قطعا در آینده نسل غیر مسئول به ارزشهای اجتماعی رو تحویل جامعه خواهیم داد. کاش دلمون برای آینده کشورمون بسوزه و در رفتارمون و تاثیراتش در اذهان عمومی تامل کنیم .
ظاهراوقت کافی برای چپاندن سفارش شدگان درلیست قبولی پیدانکردن
هنوز سهمیه ای هاتون موندن؟
سلام .به نظر خود برخی از خبرگزاری ها هم در این موضوع اعلام نتایج مقصرند.چرا که با نشر خبر اعلام نتایج در روز چهارشنبه هفته گذشته از قول وزیر محترم آموزش و پرورش و عدم پیگیری موضوع و عدم درج اصلاحیه خبر تا این لحظه ،خیلی از خانواده‌ها و فرزندانشان را در استرس شدید قرار دادند.در هر صورت امیدوارم امروز نتایج آزمون اعلام شود.
وای به حال ما که بچه هامون رو داریم می سپاریم به آموزش و پرورشی که وزیر آموزش و پرورشش اینقدر بی اطلاع و بی اقتداره. من حتی نصف شبم بیدار میشم سایت رو چک می کنم برای جواب، ما واقعا بلاتکلیف موندیم. لطفاً یکی که حرفش اعتبار داره بیاد به مردم اطلاع رسانی کنه.
این تاخیر کاملا نشان دهنده مهندسی کردن نتایج هست
با تکنولوژی فعلی اگر عدالت برقرار میشد، نهایتا یک ساعت پس از آزمون نتایج قابل اعلام است.
هر چه دیرتر یعنی دستکاری در نتایج بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
آفرین حداقل مشکوک هست
آزمون سخت بعلاوه تاخیر در اعلام نتایج مشکوک هست
سیستم مافیایی که در کشور قدرت اصلی را در دست گرفته است و مثل اختاپوس به همه امور این مملکت مسلط شده است چندی است که بر روی نتایج ازمونهای دانشگاهی و همین سمپاد هم پنچه انداخته است و برای برخی از خودی های خودشان نتایج امتحانات را تغییر می دهند و برای برخی که دشمنی دارند نتایج را دستکاری می کنند . در حالی که هر داوطلبی بایستی بتواند هنگام ارائه پاسخنامه خودش از روی ان عکس بگیرد بردن دستگاه عکسبرداری را به بهانه تقلب ممنوع کرده اند .
واقعا جای تاسف داره
عالیترین مقام اموزش و. پرورش وعده ای بده که هفتاد و ساعت از اون گذشته و خبری از نتایج نیست
و هیچکس هم پاسخگوی اولیا و دانش اموزان نیست نه در اموزش و پرورش و نه سازمانهای دیگه
صدا و سیما هم که هرجا دلش بخواد گزارش پر میکنه و پیگیری میکنه
مملکت هرکی به هرکی همینه دیگه
ا
عجیبه واقعا خوبه همه مراحل کار مکانیزه هست و کافیه پاسخ نامه در دستگاه مربوطه قرار بگیره تا نمرات در لحظه محاسبه بشه ، دستی میخواستید حساب کنید چند سال طول میکشید؟!
همه اینها برای یافتن راهی برای دستکاری در نتایج هست در منطقه ما(ملارد) دو مدرسه خوب وجود دارد یکی دانش آموزان را از طریق همین آزمون جذب میکند که نتایجش معلوم نیست کی اعلام شود دومی (مقربی ) کاملا بدون برنامه و سلیقه ای بدون آزمون ورودی اقدام به جذب دانش آموز میکند که چالشها و سوالات بسیاری را در ذهن اولیا ایجاد کرده ، حتی مسولان مدرسه نیز تاکید میکنند که بارها درخواست کرده اند جذب دانش آموز از طریق آزمون ورودی انجام شود ولی مسولان آموزش و پرورش مخالفت میکنند با این درخواست ! باید پرسید چرا ؟! چرا با قانونمند شدن جذب دانش آموز مخالفت میشود؟ آیا هدفی جز سوء استفاده متصور است برای این مخالفتها با آزمون ورودی یک مدرسه ؟ مسولان آموزش و پرورش شهرستان ملارد پاسخ لطفا
سنباد خیلی کارتون خوبی بود .
واقعا دلم به حال بچه‌های پاک و معصوم که بعد از این همه تلاش و آزمون پر از اشکال و پیچیده‌ای که دادند حالا هم باید اینچنین سر درگم و منتظر اعلام نتایج باشند میسوزد این بچه ها چه گناهی کردند که اینهمه باید دچار فشار و استرس باشند تعطیلات تابستان زهرشان شد
حتما قرار است دستي تصحيح كنند
بابا نكنيد اين كارهاي خيلي انگشت نما را در قرن 21
يعني چي واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای وزیر آموزش و پرورش عذرخواهی بکن عذرخواهی عذرخواهی شجاعت داشته باش دروغ را در آموزش و پرورش نهادینه نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بیعرضگی نه دروغ و متاسفانه پر رو شدن کارمندان در همه ادارات
سوال اینکه چرا آزمونی رو که می تونستن زودتر برگزار کنن و تا اوایل تیر ماه نتیجه را اعلام کنند، اینهمه وقت را برایش از دست دادند، غیر از اینه که یه مافیایی پشتش هستش که مدارس غیر انتفاعی حداقل 10 درصد شهریه رو در صورت قبولی در تیزهوشان عودت نمیدهند و ثبت نامشان هم از ابتدای تیرماه تا اوایل مرداد ماه هستش؟؟
اینکه چهارشنبه تعطیل بشود و ما نتوانیم به وعده مان عمل کنیم، قابل قبول نیست. میلیونها نفر این چند روز را با استرس سپری کردند. اگر من به عنوان وزیر عرضه نداشته باشم که چند نفر کارمند مربوطه را در روز تعطیل به سر کار بکشانم به درد هیچی نمیخورم و اگر کارمندیا مدیر مربوطه تمکین نکرد باید بلافاصله از منصبش اخراج شود وگرنه این طرز مسولیت به درد هیچ کس نمیخورد. آقایان مسئول، در طول تاریخ و در هیچ سرزمینی، مملکت را با سلام و صلوات و توصیه نتوانستند راه ببرند.
اینده ایران را در اموزش پرورش یابید (گفته اقای صحرایی)
من که در این آینده به جز نسلی جوشی و استرسی چیزی نمیبینم
وقتی بالاترین مقام فرهنگی کشور به این راحتی دروغ میگه، وای به حال ایران، وای به حال ایران
واقعا متاسفم برای بچه هامون که زیر نظر آموزش و پرورش این چنینی باید تحصیل کنند. وزارتی که هیچچچچچ اهمیتی به روح و روان بچه ها نمیده. شایدم وقت لازم دارن برا پارتی بازیهایی که از گوشه و کنار می شنویم تا مثل همیشه پول رو بر استعداد ترجیح بدن.
تنها راه تادیب این سیستم ناکارامد برداشتن بچه هامون از مدرسه است
دستگاری نتایج و جازدن بچه های خودشون به عنوان تیزهوش.
مرد تا سخت نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.
این سازمان نه متولی درست و حسابی دارد و نه روابط عمومی درست و درمان ، وظیفه روابط عمومی اطلاع رسانی است حال که در اعلام نتیجه خللی پیش آمد حد اقل می بایست عذرخواهی می کردند و این همه دانش آموز و اولیا را آزار نمی دادن.
سوال از وزیر محترم
لطفاً بفرمایید واقعا چرا باید این قدر زمان طی شود برای اعلام نتیجه؟ مگر غیر از تقلب چیز دیگری هم متواند باشد؟
(چطور موسسه ای مانند قلم چی هر هفته تقریباً به انداره 50 درصد شرکت کنندگان این آزمون شرکت کننده دارد ولی ظرف کمتر از 24 ساعت می تواند نتیجه آزمون را اعلام نماید)
وقتی وزیر بگویید امروز نتایج اعلام میشود و بعد از سه روز هنوز نتایج اعلام نشده و خانواده ها صدها بار طی این روزها وارد سایت اعلام نتایج شدند و کسی هم جوابگوی آنها نیست آقای وزیر آموزش و پرورش حداقل بیا دلایل عدم اعلام نتایج بگو شاید ما قانع شدیم.
من تا الآن فرزندم را ثبت نم نکردم به امید نتیجه قبولی
امروز زنگ زدم پیگیر شدم از واحد مربوطه در آموزش و پرورش، طرف میگه وزیر برای خودش یک حرفی زده چهارشنبه تعطیل شده فردا یا پس فردا اعلام میکنیم. یک وزیر در جمهوری اسلامی ایران و به خصوص دولت آقای رئیسی باید اینقدر برش داشته باشه که کارمندانش را هم روز تعطیل به سر کار بکشاند به خاطر بی مسئولتی یا تن پروری عده ای کارمند دچار اتهام سنگین دستکاری در نتایج آزمون نشود. آقایان اگر رضایت مردم را میخواهید و روز به روز به دنبال این هستید که جمهوری اسلامی قویتر شود، باید بی عرضگی را کنار بگذارید و از تعارف و رودربایستی با کارمندان خودداری کنید. الان کارمندان دولتی و نهادهای دیگر باعث نارضایتی شدید مردم شده اند.
لطفا منتشر کن تابناک که اخیرا خیلی سانسور میکنی. اگر سانسورهایت ادامه پیدا کند دیگر در سایت شما مطلبی نمینویسم
واقعا با چه منطقي اعلام استاني را كه تا پارسال صورت مي پذيرفت را تغيير داديد الان يك سايت مثلا يكپارچه دارد بصورت همان منطق قبلي ! استان به استان نتايج را مي گذارد ! و همه بصورت كشوري به يك سايت مراجعه و سرور هاي ذيربط هر دو سه دقيقه از مدار خارج مي شود كدام نابغه ! پشت اين منطق بوده ؟ چه بهبودي صورت پذيرفته ؟ چرا سكوت نموديد ؟؟
از استرس مردیم چرااا اعلام نمیکنن؟
وظیفه قانونی مسئولین است که پاسخگویی است نسبت به وظایف،حرف یا قولی که می دهند!!!!!
تنبل تر و تن پرور تر از این کارمندهای آموزش و پرورش هیچ کجا ندیدم.
واقعا که جای تأسف داره
همه جا همینه .همش پارتی بازیه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست