بازدید 2584
امیرعبداللهیان مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان

وزیر امور خارجه با اشاره به سفر ۲ روزه خود به پاکستان اظهار کرد: در این سفر با مقامات ارشد پاکستان در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی، مرزی و گردشگری گفت‌وگو و رایزنی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 03 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، حسین امیرعبداللهیان  که به منظور یک دیدار رسمی به دعوت همتای پاکستانی خود، امشب وارد اسلام آباد - پایتخت پاکستان - شد و مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقامات عالی رتبه وزارت امور خارجه پاکستان قرار گرفت، در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت : از دو روز پیش تیم‌های اقتصادی دو کشور گفت وگوهای خود را در اسلام آباد شروع  کرده اند  و ما نیز در دیدارهایی که با  همتای خود و  دیگر مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی ومسائل مرزی و گردشگری گفت‌وگو خواهیم کرد.
 وی ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به تنوع  مسائلی که در روابط دو کشور وجود دارد و مشترکات فراوانی که بین ایران و پاکستان  است،  فصل جدیدی از مناسبات دو کشور درجریان  دیدار اخیر آقای رئیسی و نخست‌وزیر پاکستان درمنطقه  مرزی پیشین - مند پایه‌گذاری شد.
 وزیر امور خارجه همچنین  تصریح کرد: در این سفر و ملاقات با مقامات پاکستان  درباره زمان سفر آقای رئیسی به پاکستان در آینده، گفت‌وگو و توافق خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست