بازدید 2911

دو سوم مردم انگلیس از حاکمان ناراضی هستند

نظرسنجی جدید موسسه «یوگاو» نشان می‌دهد که ۶۶ درصد شهروندان انگلیس از عملکرد دولت حاکم محافظه‌کار در زمینه مدیریت مسائل مهم کشور ناراضی هستند.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 03 August 2023

 

 به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، در شرایطی که اعتراضات و اعتصابات در انگلیس علیه وضع معیشتی همچنان خبرساز است، نتیجه نظرسنجی یک نهاد معتبر انگلیسی نشان می‌دهد که دو سوم مردم این کشور از حاکمان خود ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نتیجه نظرسنجی موسسه «یوگاو» نشان می‌دهد که ۶۶ درصد از شهروندان این کشور، نحوه مدیریت مسائل مهم و کلیدی کشور توسط حزب حاکم محافظه کار را تایید نمی‌کنند و از آن ناراضی هستند.

در این نظرسنجی، تنها ۱۴ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که از مواضع و سیاست‌های حزب محافظه کار در زمینه مسائل مهم انگلیس حمایت می‌کنند.

طبق نتیجه نظرسنجی، کمتر از ۴۴ درصد از حامیتن حزب محافظه کار اعلام کردند که از نظر آن‌ها این حزب «بهترین حزب برای رفع مشکلات اقتصادی» کشور است و ۹ درصد از آن‌ها گفتند که حزب کارگر بهترین حزب برای مقابله با مشکلات اقتصادی است.

این نظرسنجی نشان داد که در همه موضوعات دیگر شامل «تروریسم، دفاع، نرخ بیکاری، آموزش، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت)، مزایای رفاهی و مالیات»، دولت کنونی انگلیس حمایت کمتر از ۷۰ درصد را کسب کرده است.

حزب حاکم محافظه کار انگلیس که هم اکنون ریشی سوناک نخست‌وزیری آن را برعهده دارد، در زمینه مسائل مرتبط با مهاجرت نمره قابل قبولی کسب کرده و در این نظرسنجی، ۸۶ درصد از مواضع این حزب حمایت کردند.

نظرسنجی یوگاو از ۲۴ تا ۳۱ جولای (دوم تا نهم مرداد) از ۱۷۵۱ بزرگسال اخذ شده است. تاکید دو سوم مردم انگلیس بر نارضایتی از حاکمان این کشور در شرایطی صورت گرفته که طی هفت سال اخیر (از سال ۲۰۱۶) انگلیس چهار نخست‌وزیر را تجربه کرده است.

طی ماه‌های اخیر و با شدت گرفتن مشکلات معیشتی در انگلیس، اعتراضات و اعتصابات کارکنان و کارگران بخش‌های مختلف از قبیل بخش‌های حمل نقل، پست، کادر درمانی-پزشکی و دیگر قشر‌ها ادامه داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی