بازدید 2051

دستگیری ۴۹ سارق و مال‌خر در طرح ضربتی پلیس لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۴۹ سارق و مال‌خر در طرح ضربتی پلیس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 03 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار یحیی الهی امروز چهارشنبه در حاشیه طرح عملیات مشترک و ضربتی که به‌صورت هم‌زمان و گسترده در سطح استان به مرحله اجرا درآمد اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و بی‌امان پلیس با سارقان، افراد مال‌خر و خرده‌فروشان مواد مخدر و هنجارشکن با اقدامات خوب و اشراف اطلاعاتی همکاران مجموعه انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۴۹ سارق و مال‌خر شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی فاقد مجوز به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است، گفت: ۲۹ نفر متهم دراین‌رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان داشت: همچنین مأموران موفق به کشف مقدار ۱۱ کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و مقدار ۹ لیتر مواد پیش‌ساز تولید ماده مخدر شیشه و تعداد ۶۲۰ عدد انواع قرص‌های مخدر و روان‌گردان شدند که دراین‌رابطه ۲۱ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش دستگیر و تعداد ۶۱ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری‌شده است.

سردار الهی، اظهار داشت: در این طرح تعداد پنج خودرو حامل بیش از هزار و ۶۴۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز توقیف و کشف که ارزش این محموله‌ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی، انتظامی و… گفت: تعداد هشت نفر اراذل‌واوباش نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم و تعامل و حمایت دستگاه قضائی استان تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همت کارکنان سخت‌کوش انتظامی استان با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی