بازدید 4553
۴

شهادت مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان سوخت

سرهنگ میلاد آزاد آور که در درگیری با قاچاقچیان سوخت در شهرستان جیرفت دچار سانحه شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 02 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، شهید مدافع امنیت "میلاد آزاد آور"متولد شهریور سال ۶۴ بود. 

وی روز گذشته ۱۰ مردادماه هنگام خدمت و در حین ماموریت مبارزه با قاچاقچیان سوخت در شهرستان جیرفت بر اثر سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل و بر اثر شدت جراحات ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر شهادت مامور انتظامی شهرستان جیرفت، در درگیری با قاچاقچیان را تائید کرد.

سردار "فرشید" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با هماهنگی مراجع قضایی و در اجرای طرح امنیت محله محور، با قاچاقچیان در محور دلفارد به جیرفت درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری و بر اثر لغزندگی ناشی از پاشیدن مواد سوختی از سوی قاچاقچیان و سانحه تصادف خودرو، دو تن از همرزمان از ناحیه سر و کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دخیل در این درگیری، پس از وقوع حادثه دستگیر شدند، افزود: متاسفانه ساعاتی پیش یکی از همرزمانمان، شهید "میلاد آزاد داور" در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید عزیز عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام به اطلاع عموم مردم شهید پرور خواهد رسید.

شهید میلاد آزادآور داری دو فرزند پسر هشت و ۱۰ ساله است.

عامل شهادت نیروی فراجا دستگیر شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرماندار جیرفت گفت: قاچاقچی که با ریختن گازوئیل بر جاده موجب واژگونی خودروی پلیس و شهادت نیروی فراجا در تعقیب قاچاقچیان شده بود دقایقی بعد از این رویداد دستگیر شد.

فرماندار جیرفت گفت قاچاقچی که با ریختن گازوئیل بر جاده موجب واژگونی خودروی پلیس و شهادت نیروی فراجا در تعقیب قاچاقچیان شده بود دقایقی بعد از این رویداد دستگیر شد. 

وی افزود: قاچاقچی دستگیر شده فردی سابقه دار است که در حوزه قاچاق و برخی جرایم دیگر دارای سابقه بوده و در اغتشاشات هم یک بار دستگیر شده بود. 

در ادامه گفت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار، فردا ساعت ۸ صبح در چهارراه بعثت جیرفت برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
روحش شاد
چطور در کوتاه مدتی زمینه انحطاط و نابودی ملتی فراهم میشود کارهائی که اصولا سابقه ای در کشور نداشت شکل گرفت و با خود ارزشها را برد برادر به جان برادر افتاد
خکم این قاچاقچی اعدام است
خدا بیامرزه که در در حال خدمت در جهت منافع ملت بود نه در چیزهای بی فایده شهید گرامی فقط برای خانواده اش متالم شدم خداوند صبر عطا فرماید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست