بازدید 4820

رازگشایی سگ‌ها از دو قتل در خانه مجردی

فرد یا افراد ناشناس اقدام به قتل رساندن دو مرد افیونی درون یک خانه در آبادان کردند. اجساد درون خانه عریان بوده، بوی تعفن می‌دادند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 02 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، ساعت ۴ بامداد سه شنبه ۱۰ مردادماه اهالی خیابان بهار ۵۸ کوی قدس آبادان در تماس تلفنی باپلیس آبادان از بوی تعفن از درون خانه یکی از همسایگانشان خبردادند و عنوان داشتند مدت ۲ روز است که سگ های ولگرد جلوی دراین خانه به صورت مداوم واق واق میکنند و ۲ روز است که صاحب خانه نیز در محل دیده نشده است.

بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر به محل اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شدند.

مأموران درون خانه مشاهده کردند دو مرد ۴۱ و ۶۰ ساله توسط فرد یا افراد ناشناس به دلیل نامعلومی به قتل رسیده اند.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل بلافاصله تیم جنایی در محل کشف اجساد حاضر شد. پزشک جنایی پس از معاینه اولیه علت مرگ مقتولین را ضربات چاقو به گردن و خفگی اعلام کرد و در ادامه پزشک جنایی پس از معاینه جسد زمان مرگ را ۲ الی ۳ روز قبل عنوان کرد و بوی منتشر شده در خانه را ناشی از فساد جسد اعلام کرد.

این منبع آگاه گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از مقتولین مدتی است که به صورت مجردی در این خانه زندگی می‌کرده و اعتیاد به مواد مخدر داشته است. با اظهارات پزشک جنایی اجساد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شدند وتلاش برای رازگشایی این دوجنایت به صورت ویژه در دستور کار پلیس جنایی آبادان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست