بازدید 3073
۲

وزیر راه: نرخ بلیت هواپیما برای اربعین مقطوع است

وزیر راه وشهرسازی در خصوص نرخ بلیت پروازهای اربعین گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص می شود و قیمت ها مصوب و مقطوع است. وی گفت: دسترسی برای بلیت پروازهای اربعین را برای تمامی گروه ها فراهم خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 01 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش گفت: ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشور در راستای ایجاد آرامش به بازار بلیت هواپیما بوده است و ممکن است در آینده ممنوعیت فروش بلیت چارتری تغییر کند، اما از امروز فروش بلیت چارتری ممنوع شده است.

به گفته وزیر راه وشهرسازی، تا بازگشت آرامش به بازار فروش بلیت هواپیما ممنوعیت فروش بلیت چارتری ادامه خواهد داشت و اکثر شرکت ها همکاری خوبی داشته اند و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم چراکه باید مردم از آسان ترین راه ممکن به بلیت هواپیما دسترسی داشته باشند. 

او با بیان اینکه عرضه و تقاضا در بلیت هواپیما با هم همخوانی ندارد، افزود: با توجه به کاهش تعداد ناوگان، طبق دستور رئیس جمهور باید تعداد ناوگان طی امسال و سال آینده افزایش یابد که در این حوزه برنامه ریزی صورت گرفته است.

وزیر راه وشهرسازی گفت: با وجود تحریم ها این مشکل وجود دارد و البته امیدواریم تا یک ماه آینده تعداد ناوگانی که‌ وارد کشور خواهد شد، اعلام می کنیم تا این ناترازی در حوزه حمل ونقل هوایی برطرف شود.

وزیر راه وشهرسازی در خصوص نرخ بلیت پروازهای اربعین گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص می شود و قیمت ها مصوب و مقطوع  است.

او گفت: دسترسی برای بلیت پروازهای اربعین را برای تمامی گروه ها فراهم خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
واقعا بدبختی نیست که یک وزیر می‌شود اعلان کننده قیمت بلیط ببینید چقدر فاجعه است
بازهم قیمتگذاری دستوری، بازهم عدم توجه به نظام عرضه و تقاضا و بازار آزاد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست