بازدید 2509

سرمایه‌گذاری در شمال با خرید ویلا مناسب است؟

مطمئنا خرید ویلا در شمال کشور مزایای زیادی نسبت به خرید آپارتمان در این منطقه دارد. در صورتی که هنوز در مورد سرمایه‌گذاری در ویلا سردرگم هستید، در این مقاله چند دلیل را بیان خواهیم کرد که همگی نشان می‌دهند چرا خرید ویلا در شمال گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 01 August 2023

سرمایه‌گذاری در شمال با خرید ویلا مناسب است؟

اگر به فکر سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات هستید، مطمئنا به گزینه‌هایی مانند خرید ویلا نیز فکر کرده‌اید. خرید ویلا هم برای افرادی که به دنبال کسب درآمد از ملک هستند مناسب است و هم برای افرادی که دوست دارند ملکی در شهری دیگر داشته باشند که از آن استفاده کنند و برای آینده خود نگه دارند. علاوه بر این، ویلا می‌تواند یک منبع درآمد ثابت برای خریداران نیز باشد. به این ترتیب که، با خرید ویلا می‌توانید آن را به مسافران فصلی اجاره دهید و از آن به صورت ماهانه کسب درآمد کنید. بنابراین هوشمندانه‌ترین روش سرمایه‌گذاری امروزی، سرمایه‌گذاری در ویلا توسط بهترین سازندگان شهرهای شمالی کشور است.

اما کسی که به سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات فکر می‌کند، ابتدا باید به این درک برسد که سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با سود و خطراتی نیز همراه است. به همین خاطر، توصیه کارشناس این امر این است که حتما جوانب مثبت و منفی هر ویلایی را ابتدا بررسی و بعد اقدام به خرید کنید.

مطمئنا خرید ویلا در شمال کشور مزایای زیادی نسبت به خرید آپارتمان در این منطقه دارد. در صورتی که هنوز در مورد سرمایه‌گذاری در ویلا سردرگم هستید، در ادامه چند دلیل را بیان خواهیم کرد که همگی نشان می‌دهند چرا خرید ویلا در شمال گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

1. خرید ویلا در شمال آینده روشنی دارد

در هر روش سرمایه‌گذاری، باید به دید خوبی از هزینه‌ای که می‌کنید و سودی که در آینده برای شما خواهد داشت، برسید. به همین منظور، باید از سرمایه‌گذاری روی چیزی که شما را در آینده دچار چالش خواهد کرد اجتناب کنید و قبل از هر کاری، به تمام سوالات در ذهن خود در مورد آینده‌ی سرمایه‌گذاری خود پاسخ دهید و در واقع شک خود را برطرف کنید.

شما با خرید ویلا در شمال، مطمئن خواهید شد که هر مقدار سرمایه‌ای که برای خرید ویلا هزینه می‌کنید با گذشت زمان و بدون اینکه شما اقدام خاصی انجام دهید، افزایش پیدا می‌کند. در واقع، این افزایش سرمایه به دلیل افزایش ارزش ویلا است.

2. موقعیت جغرافیایی ویلاها در شمال کشور ایده‌آل است

سرمایه‌گذاری در شمال با خرید ویلا مناسب است؟

در زمان خرید ویلا، بسیار مهم است که مکان ملک را بررسی و به آن اهمیت دهید. این موضوع، برای افرادی که قصد دارند تا از ویلا استفاده شخصی و خانوادگی بکنند، بسیار مهم‌تر است. همچنین باید مطمئن شوید که ملکی که می‌خرید، دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر داشته باشد و به امکانات شهری مانند بانک‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها، مدارس، ایستگاه‌های اتوبوس و غیره دسترسی کامل دارد. همچنین محله‌ی ویلا نیز دارای امنیت باشد.

شهرهای شمالی کشور، طبیعت بکر و آب‌و‌هوای تمیزی دارند و همین موضوع می‌تواند یک مزیت برای خریداران باشد. به این معنا که، با سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال کشور می‌توانید به تمام این مزایا دست پیدا کنید و محیطی آرام برای زندگی داشته باشید. به همین خاطر، طی سال‌های گذشته شاهد افزایش تقاضا برای خرید ویلا در شمال کشور بودیم و بسیاری زندگی شهری را به قصد زندگی در محیط تمیز و آرام ترک کرده‌اند.

3. خرید ویلا در شمال بازگشت سرمایه دارد

خرید ویلا در شمال، بازگشت سرمایه نیز دارد. وقتی فردی سرمایه خود را روی خرید ویلا در شمال کشور می‌گذارد و بعد اقدام به اجاره دادن و رهن آن ویلا می‌کند، این یعنی بازگشت سرمایه را تجربه کرده است. علاوه بر این، خرید ویلا در شمال، یکی از کوتاه‌ترین و کم‌زحمت‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد از سرمایه است.

4. قیمت ویلا در شمال کشور مناسب است

اگر نگاهی به لیست قیمت خرید ویلا در شمال بیندازید، متوجه خواهید شد که قیمت ویلا و زمین در شمال، نسبت به قیمت ویلا در بسیاری از کلان‌شهرها پایین‌تر و مناسب‌تر است. در واقع، همین موضوع باعث شده که افراد بسیاری برای سرمایه‌گذاری روی ویلا در شمال اقدام کنند. به عنوان مثال، قیمت ویلا در آمل در سایت شیپور به طور میانگین از یک میلیارد آغاز و تا نه میلیارد و بیشتر متغیر است. بنابراین، افراد با هر میزان بودجه‌ای می‌توانند در شهرهای شمالی کشور ویلا پیدا کنند و پول خود را در این سرمایه‌گذاری کنند.

علاوه بر این و در کنار قیمت زمین و ویلا در شمال کشور، هزینه‌های جانبی دیگر در مورد خرید ویلا نیز در این منطقه از ایران مقرون‌به‌صرفه‌تر تمام می‌شود. به عنوان مثال، هزینه مصالح مورد نیاز برای ساخت ویلا در شمال کشور نسبت به شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، بسیار کمتر تمام می‌شود و دیگر هزینه‌ها مانند هزینه دستمزد کارگران ساختمانی نیز مناسب‌تر است.

5. تنوع در انتخاب ویلا در شمال کشور بالا است

سرمایه‌گذاری در شمال با خرید ویلا مناسب است؟

در بازار املاک و مستغلات شمال کشور، ویلاها به دو صورت شهرکی و مستقل ساخته می‌شوند و هر کدام از این دو نوع ویلا، در نقاط ساحلی و جنگلی هستند و مزایای خاص خود را برای خریداران دارند. مطمئنا، ویلاهای شهرکی برای افرادی که به دنبال امنیت هستند، بهترین گزینه به‌شمار می‌آیند. ویلاهای شهرکی به علت این که طراحی آنها توسط یک شرکت پیمانکاری صورت می‌گیرد، قیمت پایین‌تری دارند و برای افرادی است که می‌خواهند میزان هزینه کمتری پرداخت کنند و صاحب ویلا شوند، بهترین گزینه به‌شمار می‌آیند. این مدل ویلاها، نسبت به ویلاهای مستقل امکانات کمتری دارند و همین امکانات، قیمت ویلاهای مستقل را بیشتر کرده است.

6. کم آبی در ایران، میزان تقاضا برای خرید ویلا در شمال را افزایش داده است

بسیاری از شهرهای ایران با مشکل کم آبی مواجه هستند و همین موضوع باعث شده که میزان مهاجرت به شهرهای شمالی کشور افزایش پیدا کند و به طبع، خرید ویلا نیز در بورس باشد. بنابراین خرید ویلا در این مناطق می‌تواند فعالیتی سودآور برای خریداران تلقی شود. برخی مناطق شمالی کشور پتانسیل رشد بیشتری نسبت به بسیاری از کلان‌شهرها دارند و میزان آب نیز محبوبیت این شهرها را افزایش داده است.

کدام شهر شمال ویلا بخریم؟

تا به اینجا از سودآور بودن خرید ویلا در شمال کشور گفتیم. اما ممکن است از خود بپرسید که کدام منطقه از شمال کشور برای خرید ویلا بهتر و مناسب‌تر است؟

یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای خرید ویلا در شمال، انتخاب موقعیت جغرافیایی است. مسلما باید به دنبال شهری رفت که آینده روشنی در خرید ویلا دارد و میزان بازدهی آن در آینده بالا است.

دو منطقه در شمال کشور با استقبال بیشتری از سمت مردم و خریداران مواجه شده‌اند. شرق استان گیلان و غرب استان مازندران این دو منطقه هستند، اما باز هم استان مازندران تقاضای بیشتری برای خرید ویلا دارد. بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا شامل رامسر، نوشهر، چالوس، چمستان، محمودآباد، نور و کلاردشت می‌شوند. بهترین شهرهای گیلان برای خرید ویلا نیز شامل رشت، لاهیجان، رودسر و بندر انزلی می‌شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست