بازدید 3009

تیراندازی به مدرسه صهیونیستی در ایالت تنسی آمریکا

پلیس ایالت تنسی اعلام کرد فردی را که به سوی یک مدرسه صهیونیست تیراندازی کرده بود را دستگیر و به شدت زخمی کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 01 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس ممفیس در ایالت تنسی در آمریکا به سوی فرد مظنونی که تلاش کرد با سلاح به طرف یک مدرسه صهیونیست در این شهر تیراندازی کند، اما موفق به ورود به آنجا نشد، تیراندازی کرد.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، دان کرو، معاون رئیس پلیس این منطقه درخصوص ابعاد حادثه گفت: همه تحقیقات در مراحل بسیار مقدماتی است، همه چیز در دست بررسی است. لطفا به ما فرصت بدهید. من شخصاً معتقدم که ما از یک فاجعه جلوگیری کرده ایم. فکر می‌کنم این فرد به همگان آسیب می‌رساند و اینکه افسران ما توانستند مداخله کنند و از شهروندان محافظت کنند، بسیار خوب بود.

این فرد حوالی ساعت ۱۲:۲۰ بعد از ظهر به آکادمی عبری مارگولین فاین استون یشیوا (Margolin-Feinstone Yeshiva) از جنوب نزدیک شد. او چندین گلوله شلیک کرد و سپس با یک کامیون آنجا را ترک کرد.

کرو اعلام کرد که افسران خیلی زود خودروی مظنون را در مدت کوتاهی پس از تیراندازی پیدا کردند و افزود که افسران پس از اینکه مظنون با سلاح گرم از کامیون خارج شد، به سوی او شلیک کردند. مظنون به بیمارستان منتقل شد و حال وی وخیم است. او در پاسخ به این سوال که آیا مجریان قانون معتقدند این تیراندازی یک جنایت ناشی از نفرت بوده است، گفت: افسران هنوز در صحنه هستند و اطلاعات را جمع آوری می‌کنند. اداره تحقیقات تنسی اکنون در حال رسیدگی به این پرونده است.

استیو کوهن، نماینده جمهوری خواه ممفیس در کنگره آمریکا در بیانیه‌ای گفت از شنیدن حادثه در مدرسه شوکه شده و ادعا کرد که اقدامات صهیونیست ستیزی خشونت آمیز در سراسر این کشور در حال افزایش است.

تیراندازی روز دوشنبه تقریباً چهار ماه پس از آن رخ داد که یک تیرانداز در یک مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل تیراندازی کرد و شش نفر از جمله سه کودک ۹ ساله را کشت. این فاجعه باعث بررسی دقیق‌تر قوانین اسلحه در تنسی و تجدید تماس‌ها برای تقویت امنیت در مدارس دولتی و خصوصی در سراسر این ایالت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست