بازدید 4035
۱
سرهنگ بهرامی خبرداد

توقیف ۳۰ میلیارد لوازم تفریحی آبی در شورآباد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 31 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی انواع لوازم تفریحی آبی خارجی در یک انبار کالا در شورآباد تهران بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت مالک یک انبار کالا مقادیر فراوانی لوازم تفریحی آبی خارجی با استفاده از خودرو‌های شوتی به این مکان منتقل و دپوکرده است. کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار کالا بازدید و تعداد ۷ هزار و ۸۰ عدد انواع لوازم تفریحی آبی از قبیل: استخر، قایق کوچک، تیوپ کودک و … فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شرم اوره!!
استخر بازی و یا تفنگ پلاستیکی شده کالای قاچاق!!!!
بدبخت اونی که حق الحساب نده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست