بازدید 2578

رشد ۹۰ درصدی درآمد "تپسی" طی چهارماهه سال‌جاری

براساس گزارش ماهانه منتشر شده تپسی در سامانه کدال مجموع درآمد این شرکت در چهارماهه سال جاری به ۲۹۴ میلیارد تومان رسیده که بیانگر رشد ۹۰ درصدی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 30 July 2023

رشد ۹۰ درصدی درآمد

به گزارش خبرنگار «تابناک» شرکت تپسی با نماد "تپسی"، همانند سایر شرکت‌ها گزارش ماهانه تیرماه خود را در کدال منتشر کرد به طوری که درآمد ناشی از خدمات حمل و نقل اینترنتی این شرکت طی چهار ماهه سالجاری رشد ۹۰ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده است.  

رشد ۹۰ درصدی درآمد

طبق آخرین گزارش فعالیت ماهانه منتشر شده "تپسی" در کدال از مجموع درآمد شناسایی شده از کمیسیون دریافتی از سفیران، سرویس تلفنی، راه اندازی مجدد، سوپیشینه سفیران و ... در چهارماهه سال جاری درآمد ۲۹۴ میلیارد تومانی اعلام کرد و با توجه به درآمد ۱۵۴ میلیارد تومانی در چهارماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ بیانگر رشد درآمد ۹۰ درصدی در چهارماهه سال جاری را دارد. 
تپسی در بخش کمیسیون دریافتی از سفیران در تیرماه سالجاری با ۸۸ میلیارد تومان، درآمد قابل توجهی را رقم زده است. همچنین از درآمد ۹۱ میلیارد تومانی تپسی برای تیرماه نسبت به درآمد ۸۱ میلیارد تومانی آن در تیرماه سال جاری، از رشد درآمد ۱۲.۵ درصدی در خرداد ماه خبر می‌دهد.
لازم به ذکر است که تپسی از بهمن ۹۸ وارد فرآیند پذیرش شد و استعلام رویه حسابرسی از کمیته فنی سازمان حسابرسی، تغییر حسابرس، انجام حسابرسی ویژه صورت گرفت تا اینکه با رفع شروط پذیرش مشروط در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۹، پذیرش قطعی در بازار دوم فرابورس انجام شد.
به گزارش تابناک و مطابق اطلاعیه فرابورس ایران شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۷ آذر ۱۴۰۰ در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران به عنوان دویست و هفتادمین نماد معاملاتی و یکصد و شصت و چهارمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج گردید. نماد این شرکت تپسی و در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته آن قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست