بازدید 2132

در‌های مدارس آمریکا ضدگلوله می‌شوند!

شرکت کربن ریورز (Carbon Rivers) در حال آزمایش روی در‌های جدیدی است که ضدگلوله بوده و برای استفاده در مدارس طراحی شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 30 July 2023

 


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، شرکت کربن ریورز (Carbon Rivers) در حال آزمایش روی درهای جدیدی است که ضدگلوله بوده و برای استفاده در مدارس طراحی شده است. با توجه به حوادث تیراندازی در آمریکا، چنین درهایی از سوی مدارس این کشور به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

کربن ریورز همان شرکتی است که با وزارت انرژی تنسی در مورد محصولات بازیافتی که در قفسه های فروشگاه هستند همکاری کرده است. این شرکت اعلام کرد دولت این ایالت آنها را به پروژه دیگری سوق داده است.

طی چند هفته گذشته، آپ کربن ریورز (Carbon Rivers) آخرین محصول خود را به مدرسه، قانون‌گذاران و سازمان امنیت ملی ارائه کرده است. این شرکت فناوری کوچک در ناکسویل راهی را برای ایجاد درهای مقاوم در برابر گلوله‌های سبک وزن برای محافظت از دانش‌آموزان در تیراندازی در مدرسه ارائه کرده است.

مهندسان این شرکت ورقه‌های گرافنی خود را در این پروژه استفاده کرده‌اند، آنها این ورق‌های گرافنی را به یک ورق فیبر مقاوم تبدیل کرده و آن را در چیزی مانند جلیقه ضد گلوله قرار داده‌اند و در نهایت محصولی برای در مدارس ساخته‌اند.

اعطاء یک کمک هزینه امنیت برای مدارس دولتی می‌تواند تمامی این هزینه را تأمین کند. مورگان از مدیران این شرکت گفت: «ما مطمئناً عرضه این محصول را در برنامه‌های خود داریم. یک دوره زمانی سه ساله لازم است تا این فناوری برای کل ایالت اجرا شود و این درها در همه مدارس خصوصی و دولتی نصب شوند.»

وی افزود: «درها هنوز در کلاس‌های درس نصب نشده‌اند، اما به ما گفته شده است که ده‌ها مدرسه تنسی در حالت آماده باش برای استفاده از این فناوری قرار دارند. به نظر می‌رسد علاقه زیادی از سوی مدارس برای استفاده از این درها وجود دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی