بازدید 1348
۹

هیچ واحد تولیدی نباید بدلیل بدهی بانکی تعطیل شود

رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 30 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در ششمین جلسه شورای‌عالی اشتغال در دولت سیزدهم، با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اعتبارات شرط لازم برای ایجاد اشتغال است، اما شرط کافی نیست، افزود: بارها اتفاق افتاده که با ابتکار و تغییر رویکرد یا مدیریت، یک واحد تولیدی مشکل‌دار، احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است.

وی تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تاکید کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.

رئیسی توجه ویژه به حرفه‌آموزی از طریق تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای را یکی از راه‌های موثر و زمینه‌ساز ایجاد اشتغال دانست و شورای اشتغال را مکلف کرد راهکارهای کمک به آموزش و پرورش برای فعال‌تر کردن این بخش را بررسی و ارائه نماید.

در این جلسه گزارش عملکرد اشتغال سال ۱۴۰۲ کل کشور از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عملکرد تسهیلات تکلیفی اشتغالزایی بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه سال ۱۴۰۲ از سوی رئیس کل بانک مرکزی و همچنین گزارش وضعیت منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین گزارش برنامه اشتغال وزارتخانه‌های کشور، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
برادر شما به عنوان رییس جمهور اگر حرفتون رو ادارات و سازمانها قبول میکردن اول باید سازمان رقابت سر قیمت هودرو به حرفتون گوش میداد
بانک ها که جای خود دارد
دارن تعطیل میکنن هیچ هم به حرف شما گوش نمیدن ، شعار هم ندید هی
با تصویب لایحه حجاب کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای مجازی مهاجرت می کنند تا دست شما برای جریمه کردن بهشون نرسد.
واقعا شما و سردار خلبان به همه چیز فکر می کنید جز معیشت مردم و رونق اقتصادی. گفتن از من نشنیدن از شما
ما تولیدی هستیم الان چند ماهه دنبال وامیم و امروز فردامون میکنن دروغ تحویل مردم ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
تولیدی هستی که باش .شما منتظر پول ارزان قیمت بانک و
رانت هستید .اگر تولید کننده واقعی هستی و به کارتان اعتقاد دارید خونه ات را بفروش و در تولید سرمایه گذاری کنید.با پول ارزان قیمت و رانتی همه کارآفرین میشوند.
اما به بهانه حجاب تعطیل میشن.
شرکتهایی که به دلیل بدهی بانکی در حال تعطیل شدن هستند باید سریعا اعلام ورشستگی کنند والا اداره کار سازمان مالیاتی سازمان بیمه و بانکها روز به روز بر بدهی کارخانه خواهند افزود و هیچ ارگانی هم حمایت نمی کند
دست از شعار دادن بردارید
اگر کارگاه یا کارخانه ایی که دچار شرایط بحرانی شده است تعطیل نکند موظف است تا پایان قرارداد کارگران و کارمندانش پرداخت کند ولی در صورت تعطیلی تا زمیان تعطیل شدن کارفرما موظف به تسویه حساب است درخصوص دارایی هم همین موضوع صدق می کند
اقای رئیسی بهترین گزینه برای شما استعفا است با این مدیرانی که شما انتخاب کردی بخصوص امام صادقی ها، نتنها شما و تیم شمار را غرق خواهد کرد بلکه کشور و مردم را هم نابود خواهد نمود ، لطفا کمی فکر کنید
بفرمایید بانک چگونه مطالبات خود را وصول نماید
فعلا واحدهای اقتصادی دارن به خاطر حجاب تعطیل می شوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی