بازدید 7217
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

بیانیه منسوب به جمعی از نمایندگان مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد/برخی فکر می کنند اگر بعضی نسبت ها را به دولت بدهند، موقعیت بهتری پیدا می‌کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 29 July 2023

تابناک _ معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه بیانیه بی‌نام و نشان عده‌ای از نمایندگان مضمون تندی داشت، گفت: درست است در سال انتخابات به سر می‌بریم و برخی اخبار منفی و انتقادها ممکن است در رسانه‌ها بازتاب بیشتری پیدا کنند ولی این یکی از مصادیق تعارض منافع است.

«سید محمد حسینی» درباره بیانیه بی نام نشان جمعی از نمایندگان علیه وزیر کشور که هفته گذشته منتشر شد، با بیان اینکه "اصطکاک و تنش میان دو قوه به نفع مردم نخواهد بود" تصریح کرد: باید اعضای دولت و نمایندگان مراقبت کنند تا به رابطه و تعامل سازنده و مفید میان دولت و مجلس شورای اسلامی خدشه وارد نشود.

وی در ادامه بیان کرد: برخی سایت ها و پایگاه‌های خبری، از اطلاعیه‌ای که از سوی سایت خانه ملت منتشر شد به نحوی استفاده کردند که انگار بیانیه‌ای در مجلس امضا و به تصویب رسیده است و آن را به عنوان نظر کلی مجلس شورای اسلامی تلقی کردند؛ در حالی که گفته شد این بیانیه از سوی جمعی از نمایندگان و البته بدون درج نام افراد صورت گرفته و بعد هم از سایت حذف شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.

وی در توصیه‌ای به نمایندگان مجلس برای پرهیز از اقدامات سیاسی و اختلاف افکنانه گفت: دائماً با نمایندگان در حال صحبت هستیم؛ درست است در سال انتخابات به سر می‌بریم و برخی اخبار منفی و انتقادها ممکن است در رسانه‌ها بازتاب بیشتری پیدا کنند ولی این یکی از مصادیق تعارض منافع است که آیا مصلحت نظام، کشور و مردم را ترجیح می دهیم یا مصلحت شخصی خود را.

حسینی با بیان اینکه برخی فکر می کنند اگر بعضی نسبت ها را به دولت بدهند، موقعیت بهتری پیدا می‌کنند، به نمایندگان توصیه کرد که مراقب این مسائل باشند.

این نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: اگر صحبتی شود که بدون حساب کتاب و خلاف واقع باشد، مردم متوجه آن خواهند شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: چندی پیش یکی از نمایندگان گفته بود روزانه هزاران نفر در جاده ها کشته می شوند، این عدد در یک سال عدد چیزی حدود ۳۶۵ هزار نفر خواهد شد و یا برخی می گویند تورم ۱۲۰ درصد است؛ باید گفت که بیان این صحبت ها بر چه مبنایی است؟

وی زیر سوال بردن خدمات دولت را دور از انصاف دانست و عنوان کرد: مردم فهیمی داریم و صحبت ها را بررسی می‌کنند و بدون دلیل حرفی را پذیرا نیستند. البته ممکن است صحبتی در کوتاه مدت تاثیراتی داشته باشد ولی در دراز مدت به نفع خود نمایندگان هم نخواهد بود.

پایگاه خبری مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه - سوم خرداد - بیانیه‌ای را به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» منتشر و در آن از عملکرد وزیر کشور انتقاد کرد و پس از ساعاتی آن را از خروجی خود حذف کرد.

بیانیه مذکور در حالی به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» صادر شده بود که نمایندگان از جزئیات و متن آن بی اطلاع بودند.

در این بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر کشور و برکناری معاون سیاسی، اعلام کردند که «برکناری معاون سیاسی، وعده ابتدایی وزیر کشور بوده و حتما باید محقق شود اما استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد ضعیف که آسیب های فراوانی به کشور وارد کرده و نگرانی هایی را نسبت به آینده ایجاد کرده و مستقلا توسط نمایندگان پیگیری خواهد شد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۲
هم این دولت و هم این مجلس بر یک قایق سوار هستند. هر دو از یک جنس و یک نشان هستند.
قایقی که دور خودش می چرخد و سرگردان است.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خبببببببببب میبینم که مجلس سوپر انقلابی با دولت سوپر سوپر انقلابی هم نساخت و باز داستان ما یک دست نبودیم اگر بودیم دنیارو فتح میکردیم داره از نوع شروع میشه!!!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
قایقی خواهم ساخت،
خواهم انداخت به آب.
دور خواهم شد از این خاک غریب
که در آن هیچ‌ کسی نیست که در بیشه عشق
قهرمانان را بیدار کند.
قایق از تور تهی
و دل از آرزوی مروارید،
هم‌ چنان خواهم راند
دولت و مجلس از فرط بی کاری به روزمرگی افتاده اند.
تصمیمات در تشکیلات موسوم به جلسه سران 3 قوه گرفته می شوند.
دولت رئیسی و مجلس قالیباف در تاریخ معاصر این مملکت نوبر هستند.
مجلس نجومی بگیرِ شاسی بلند با دولت محرومانِ وعده و وعید، اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
مملکت را به فقرا برده اید
کنار بروید

سرنوشت مردم را با رفراندوم به خودشان بسپارید
عجب دعوای خاله خرسی راه انداخته اند!!!!
نمایندگان فقط دنبال منافع شخصیشون هستند اتفاقا دولت باید هر چه نمایندگان گفتند چون برخلاف مصالح مملکت و مردم هست بر خلاف نظر نمایندگان عمل کند و یقین بداند کار صحیح کار خلاف نظر نمایندگان منفعت طلب هست
یادش بخیر ایشون یه زمان وزیر ارشادی بودند که به گفته خودشون نه فیلم دیده بودن نه کتاب خونده بودن و نه موسیقی گوش کرده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
تخصص که مهم نیست!!!! در عوض انقلابی!بوده
در مورد عدد دقیق تورم خیلی حساس نباشید ولی من یک زمانی هرعدد نان تافتون را ده ریال می خریدم و حالا صدوبیست هزار ریال یعنی نرخ نان در بازه زمانی چهل و چند سال دوازده هزار برابر شده است و بعید می دانم بشود گفت چند درصد افزایش پیدا کرده و دوبرابر و صدبرابر نشده بلکه دوازده هزار برابر شده و حالا سخنگوی دولت معتقد است عدد تورم درست نیست ! برای من چه فرقی می کند که آب از سرم گذشته و هیچ وقت نتوانستم ازدواج کنم و با مدرک کارشناسی ارشد حتی قادر به تامین بدیهیات زندگی نیستم و اگر اتفاقی برای من بیفتد و فرضا نیاز به بیمارستان پیدا کنم قطعا توانایی عبور از این بحران را نخواهم داشت . با اوضاع فعلی و بی نیاز از درصد درست تورم شک ندارم سال بعد این موقع محتاج نان شب خواهم بود . ای کاش قیمت ها درسال فقط دوبرابر می شد . ای کاش در طول زندگی قیمت ها فقط صدبرابر می شد نه دوازده هزار برابر و نمی شود گفت این رقم عمدی نیست و به نظر شما ما در مورد عملکرد دولت باید چه فکری بکنیم
پاسخ ها
صمصام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
و از طرفی آرد تافتون طی این چند سال سوبسید بهش تعلق گرفته و می گیرد و گرنه قیمت از اینهم باید بالاتر می بود
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
سهیل جان هموطن همدردم :
اگر هر سال قیمتها دوبرابر میشده ، ظرف 14 سال قیمتها 16هزاربرابر میشد .
ای کاش اولتون خطرناکه ، ولی انگار بنزین سوپرانقلابی چنین بلایی سرمون خواهد اورد .
پرا نماینده ها اینقدر برای مشکلات مردم حساسیت ندارن؟ چرا بزرگترین دغدغه شان دوباره نماینده شدن هست؟ اینقدر شیفته خدمت به مردمند؟
نمی دونم قضیه چی بود . اما چه نماینده باشه یا وزیر و وزرا ، هر لحظه در حال فحش خوردن از مردم هستند
بجای اینکه علیه هم لفاظی کنید و چنگ زرگری راه بندازید کافیه یه نگاهی به اقتصاد هوا اب سیاست دیپلماسی صنعت و.......... بندازید. شما اینکاره نیستید برادر. جان عزیزانتون تا دیر نشده شجاعت داشته باشید دست بکشید. حال مردم اصلا خوب نیست . همه چیزمردم رو گرفتید نه هوای خوبی دارند نه معیشت خوبی دارند نه امید به آینده دارند. تابناک عزیز خواهش میکنم منتشر کنید شاید آقایان ببینند و وجدانشون بیدار بشه
و از ميان مردم كسى است كه در زندگى اين دنيا سخنش تو را به تعجب وامى دارد و خدا را بر آنچه در دل دارد گواه مى‏ گيرد و حال آنكه او سخت‏ ترين دشمنان است (۲۰۴)
و چون برگردد [يا رياستى يابد] كوشش مى ‏كند كه در زمين فساد نمايد و كشت و نسل را نابود سازد و خداوند تباهكارى را دوست ندارد (۲۰۵)
پاسخ ها
سنیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
انشاالله خداوند متعال با قرآن کریم محشورت کند
چقدر بجا و زیبا
صدق الله العلی العظیم
دولت نوبر و مجلسی بیخود و بی جهت!
"برخی فکر می کنند اگر بعضی نسبت ها را به دولت بدهند، موقعیت بهتری پیدا می‌کنند"
جمع کنید بابا. در دولت قبل که اتفاقا این جزیی از رویه کاری اصولگرایان و یکی از عوامل موفقیت ایشان بود. البته هر چه لحن صحبت عصبانی و خشن تر هم میبود جایگاه بهتری نصیب طرف میکرد!! حالا الان ناراحتین؟!!
بی حساب و کتابی تا به کجا که نمایندگان بیانیه میدهند بقول آقای حسینی بی نام و نشان ،اگر می ترسید چرا بیانیه میدین اگر هم شهامت دارید اسمتون رو بنویسید.
نه مجلس از صلابت لازم برخوردار است و نه دولت از اقتدار و کارایی!!!!!!!
از قدیم گفتن : مهمون از مهمون خوشش نمیاد ، صاحب خونه از جفتشون .
آقای حسینی شما هستید ودولت موردعلاقه اتان که صدای ملت فهیم را نمی شنوید . درست است مردم هرچیزی را نمی پذیرند ازجمله وعده های توخالی اعضای دولت را . صدای ملت فهیم چگونه باید بلند شود تا شما گوش شنوایی داشته باشید .تعریف وتمجید بدون اساس شما از دولت و هندوانه گذاشتن زیر بغل مردم که به خاطر فهم بالایشان اعتراض شان به گوش شما نمی رسد راه به جایی نمی برید . حداقل به فکر آبرو وعاقبت خودتان باشید . وای به روزی که کاسه صبر مردم لبریز شود .هرچه وعده می دهید نتیجه عکس آن می شود . آنچه که عیان است عدم تدبیر دولت مردان است .
آقای حسینی شما قبلا در دولت احمدی نژاد متاسفانه سابقه کاری مثبتی از خود بر جا نگذاشتید بهتر نبود وارد کار اجرا نمیشدید
حالا این همه استدلال آورید آیا برای مردم نون یا اب میشود
جدی خودتان چی فکر میکنید
سالهاست با مصلحت سنجی بدنبال این هستید که بجای اصلاح امور، همه چیز را ماستمالی کنید و بپوشانید و این هم نتیجه ای که برای اقتصاد و مدیریت کشور میبینیم!!
آقای حسینی می‌گویند که الان که سال انتخابات است یکعده می‌خواهند برای خود اعتباری کسب کنند و یک مسائلی را به دولت نسبت می‌دهند. این حرف خود دلیل شدت منفور بودن این دولت وشخص آقای رئیسی است.
انصاف خودتان داشتید ویا دارید که بگید دولت قبل هم به علت این مشکلات کارش کره خورده بود
حالا مثلا یه دست شدن شما چه نفعی داشت که یه دست نشدنتون داشته باشه . کشور در بدترین حالت خود در 100سال اخیر هست . این همه کارمند و حقوق دادن و کارشناسی ....همه هیچ مگه میشه اینقدر تو هوا بود
فیم جدیده برای انتخابات هر چند بازم گول میخوریم ولی ما همین که میدانیم خوبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی