بازدید 1344

مدیر تراکتور: قانون سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم

سعید مظفری‌زاده می‌گوید این باشگاه طبق قوانین سازمان لیگ در خصوص جذب بازیکن و رعایت سقف بودجه عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 26 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط این تیم اظهار کرد: ما امروز در تست‌های ایفمارک شرکت کردیم و تا دقایقی دیگر به تبریز برمی‌گردیم و تمرینات خود را از سر بگیریم. برنامه ما تا شروع لیگ، ادامه تمرینات است و یک بازی تدارکاتی دیگر هم داریم و قرار بود با مس سونگون باشد اما هنوز دقیق مشخص نیست. به زودی برنامه آن مشخص می‌شود و آماده دیدار با سپاهان می‌شویم.

او درباره قانون سقف بودجه عنوان کرد: ما قطعا سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم و بر اساس آن مدیریت باشگاه تصمیم به جذب بازیکنان کرد و طبق آن برنامه ریخت. من متوجه نمی‌شوم چرا می‌گویند تیم ما کهکشانی است. ما بر اساس نیاز کادر فنی، بازیکن جذب کردیم و سیاست‌های فدراسیون مبنی بر سقف بودجه و قرارداد را رعایت کردیم و از آن‌جایی که تعداد بازیکنانی که از ما جدا شدند، زیاد بود، تعداد بازیکنانی که به تیم ما پیوستند هم زیاد است.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره پر شدن سهمیه خارجی‌های این تیم عنوان کرد: در آن بازه زمانی که توسط سازمان لیگ گفته شده، مشکلی نداریم اما من از وضعیت نقل و انتقالاتی که الآن هست مطلع نیستم. می‌دانم باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نامه‌هایی را به فدراسیون زده‌اند و تماس‌هایی داشتند تا اصلاحاتی صورت بگیرد و ما هم طبق قوانین و ضوابط پیش خواهیم رفت.

مظفری‌زاده درباره شرایط VAR بیان کرد: من فکر می‌کنم سال بعد هم نخواهیم داشت و اگر عزم ما جدی باشد، آوردن VAR یک سال زمان می‌برد.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر جذب بازیکن خارجی و پر بودن سهمیه بازیکنان خارجی تراکتور بیان کرد: بر اساس نیاز تیم و لیستی که کادر فنی بود، بازیکن جذب کردیم و بر اساس سیستم تیم، بازیکن گرفتیم. یک جای خالی دیگر داریم و منتظر می‌مانیم که قوانین نقل و انتقالاتی قطعی شود و سپس اقدام به گرفتن بازیکن می‌کنیم. بخش نقل و انتقالات ما بر اساس نیاز سرمربی بازیکن جذب خواهد کرد و اگر بازیکنی جذب کنیم، از طریق سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباه جدایی حامد پاکدل بیان کرد: او صحبت‌هایی با ما انجام داد و پیشنهادهایی داشت، با باشگاه به توافقاتی رسیده و آینده او تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد. کمیته نقل و انتقالات مسئول جذب بازیکن بوده و بر اساس لیست خمس بازیکن جذب کردیم. اسدی هم با سپاهان قرارداد دارد و هر اتفاقی در این خصوص بخواهد بیفتد، از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی