بازدید 1798

دستور رئیسی برای رفع مشکلات شبکه اینترنت کشور

به دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه اینترنت به‌صورت هم‌زمان راهکار‌های عملیاتی رفع مشکلات احصا شده را تدوین نموده و اجرای این اصلاحات نیز از سوی مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط آغاز شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵ 26 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری. در جلسه بعد از ظهر امروز سه‌شنبه شورای‌عالی فضای مجازی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه که در جلسه قبلی این شورا و بنا به دستور رئیس جمهور، تشکیل شده بود، گزارش فعالیت‌های خود در یک ماه گذشته را ارائه کرد.

در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد. در این گزارش همچنین برخی راهکار‌ها برای رفع این مشکلات ارائه شده بود.

با دستور رئیس شورای‌عالی فضای مجازی، مقرر شد این کارگروه تا جلسه بعدی شورا به فعالیت خود ادامه داده و ضمن اخذ نظرات تکمیلی متخصصین جهت حل مسائل فنی، به بررسی موضوع ادامه داده و به‌صورت هم‌زمان راهکار‌های عملیاتی رفع مشکلات احصا شده را طراحی و تدوین نموده و اجرای این اصلاحات نیز از سوی مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط آغاز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
چه بدعتی درست شده تا رئیسی یا مقام بالاتر دستوری ندن کاری انجام نمیشه !!!!!!!!!!! خ
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
اشتباه کردی در خصوص ایشان دستور هم که بدهند کار انجام نمی شود!!!
ایشون هر دستوری دادن یا برعکس شد یا سازمانهای ذیربط اصلا گوش ندادن
مثل خودرو
میشه لطفا ایشون دستور ندن که وضع بدتر نشه ؟
اصلا ایشون برای این دستور از پدرخانمشون اجازه گرفتن ؟؟؟
بدبخت شدیم.
همین که داشتیم هم قطع میشه !
خدا خیرش بدهد. تا اینترنت ایلان ماسک خوب اداره کنند بعدش دیگه مردم با ایشان کاری نخواهند داشت
بازم دستوووررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه مشکل داره نت؟؟؟ وزیر که میگه مشکلی نیست پس نیست
اصل مشکل اینترنت کشور، شخص آقای ریسی و اطرافیان ش هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
کی این دولت خواهد فهمید که اصل مشکل خودش است ؟؟!
بایگانی شود کنار بقیه دستورهای پیشین
این دستور هم مثل قیمت دلار تورم رکود بورس و خیلی چیزهای دیگه میخوره به طاق میدونی چرا چون نه توانش را دارید نه اعتقادی به اینکار دارید فقط خواستی بگی که من گفتم که فکری برای سرعت کنید
با تشکر ولی ای کاش میزاشتین دستورات قبیل بعد دستور جدید میدادین
این بازم دستور داد .خدا رحم کنه !!!!!!!!!
گاهی اوقات ما ایرانی ها باید بخندیم

از رییس جمهوری که یادش رفته رییس جمهور بودنش رو
این که همش دستور میده
چندتا ایموجی خنده شدید با اشک
فکر کردی با دستور حل می شود؟ مشکل اینترنت یک موضوع چند وجهی است که یکی از مهمترین وجوه آن غیر اقتصادی بودن تعرفه ها، وچه دیگر آن تحریم ها و وجه بعدی آن عدم توسعه بخش های دیگر کشور است که با اینترنت می توانند امور خود را بهتر انجام دهند.
طرف پاش رو گذاشته رو سیم ، دنبال دلیل قطعی می گرده
مشکل خود دولت است . بگرد و خودتو و پیدا کن و دستور بده خودت و پیدا کنن
این همه دستور دادی خسته نشدی؟
تقریبا از هر ۱۰ سایت خارجی ۵ تاش باز نمیشه...مهم نیست مضمونش چی باشه....زیان انگلیسی، پزشکی...انگل شناسی یا هر چی.سرعت داخلی هم که افتضاح...سرعت دانلود هم نوسان داره.....کلا یک چیز مزخرفی شده این اینترنت.....قطعی هم زیاد شده...هی قطع میشه...هی وصل میشه....بنده خدا اونایی که چند سال عمرشون رو صرف درس و کامپیوتر کردن....الان باید تو اسنپ کار کنن!!!
اینرنت را رها کن گوشت و مرغ یا گیر نمی اید یا فوق العاده گران هست این بنده خدا چطوری فکر می کنه در عجبم مجلس هم بی خیال حل مشکل هست
اینترنت که مشکلی نداره ! 85% سایتها فیلتر هست ، 15% بقیه هم از طرف خارج تحریم شده و قابل استفاده توسط ایرانیان نیست . اینترنتی رو دیگه برای چی میخواهیم که باید مشکلش رو حل کنیم ؟!!؟
تا حالا برای اینترنت چندین بار ایشان دستور دادند!میشه یک بار پیگیر دستورهای قبلی بشن....عوام فریبی می کنند یا واقعا".....
وقتی مشکل خودش و وزیراش هستن دستور چی داده؟ مردم رو مسخره کردین
دولت و مجلس رو تعطیل کنید
برام جالبه با روی کار اومدن این شخص به اصطلاح رییس جمهور، صدا و سیما از همان روز اول در اخبار مربوط به او بسیار زیاد از واژه «دستور» استفاده میکرد. حتی یکبار فرمان چند ماده ای هم صادر کرد. بنظرم این کلید واژگان را به عنوان تخریب تدریجی تا تئاتر انتخابات مطرح می کنند تا ایشان به فضل خدا اولین رییس جمهور چهار ساله لقب بگیرند.
بابا اقتدار !!!!!!!!!
همون که به طالبان دستور دادن حقابه ایران از هیرمند داده بشه کل سیستان و بلوچستان سیراب شد . مطمئن باشید اینترنت هم با دستور ایشون اوکی میشه !!!!!!!!
رییس جمهور دستوری نمی خوام
اقای رییسی هر روز چند دستور با تعیین ضرب العجل می دهد اما دریغ از عملی شدن یکی از انها. به نظر می رسد که ایشان باید یا تیم اقتصادی خود را کاملا عوض کند یا کلا خدوش بی خیال ریاست جمهوری شود زیرا حتی نتوانسته در جهت یک یاز وعده هایی که به مردم داده است حرکت بکند. لطفا جناب رییسی یک دور وعده های انتخاباتی خود را بازخوانی کند تا متوجه شود که عکس همه انها و باشتاب زیاد حرکت کرده است. یکی از رای دهندگان پشیمان به اقای رییسی . واقعا یک دولت باید چه بر سر مردم و معیشت انها بیاورد تا متوجه شود که ناکارامد است.
دولت و مجلس تعطیل شوند هزینه های مردم کمتر و زندگی شان بهتر خواهد شد. مدتی امتحان کنید
آقای رئیسی به خودش دستور داد تا مشکلاتی که بوجود آورده رفع کند.
مگه ما توی اینترنت مشکل هم داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست