بازدید 2845
۷

برگزاری آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی

دومین و آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق به صورت غیر علنی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 25 July 2023

به گزارش تابناک، شرق نوشت: امروز، سه‌شنبه، سوم تیرماه، جلسه دوم و آخر دادگاه نیلوفر حامدی، خبرنگار پس از حدود ۱۰ ماه بازداشت موقت در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به صورت غیرعلنی برگزار شد. نیلوفر حامدی و وکلایش در این جلسه حاضر و دفاعیات خود را مطرح کردند. قاضی صلواتی نیز پس از پایان دفاعیات، ختم رسیدگی را اعلام کرد.

محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر درباره آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی نوشت: «امروز دومین و آخرین جلسه دادگاه بدوی نیلوفر حامدی برگزار و آخرین دفاع نیز گرفته شد. نیلوفر در این جلسه گفت به عملکرد خود به عنوان یک روزنامه‌نگار افتخار می‌کند. در پایان دادگاه هم وکلا دقایقی فرصت ارائه دفاعیات خود را داشتند. با توجه به پایان جلسات رسیدگی به پرونده، منتظر صدور حکم در روزهای آینده هستیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
ما هم به شما افتخار می کنیم ای سربلند ایران بانو.
این خبر نگار است یا بازیگر دست چندم؟ حیف بر خبرنگاران زحمتکش.
ایشان یک خبرنگار هستند. جرم ایشان چی است؟؟
بعد از آزادی اصلا مطلبی ننویس که خواب مسوولین مرفه رو آشفته کنه بنویس همه چی گل و بلبله بعد پست و مقام میگیری دروغ اگر بگی سریعتر رشد میکنی
چرا این دادگاه نباید علنی باشه؟
چرا غیر علنی ؟
بنده هم بن نوبه خود به وجود شیرزنی مثل شما در قامت یک خبرنگار و عضو رسانه در کشورم افتخار می کنم. با نثار جان و وقت و سرمایه خود نهایت تلاش در مطلع سازی مردم به حقوق شهروندی خود را انجام داده ای.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست