بازدید 2893
با ورود دستگاه قضایی صورت گرفت؛

پلمب ۷۰ شرکت پیش‌فروش خودرو در تاکستان

دادستان تاکستان گفت: ۷۰شرکت پیش‌فروش خودرو در سال‌های اخیر در قالب شرکت و اماکن مختلف در این شهرستان فعالیت داشتند که با ورود دستگاه قضایی پلمب شدند.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 23 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ؛ محمد صمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در این خصوص اظهار کرد: حدود ۷۰شرکت پیش‌فروش خودرو در سال‌های اخیر در قالب شرکت و اماکن مختلف مانند بنگاه املاکی، شرکت بیمه و خواروبارفروشی در این شهرستان فعالیت داشتند که با ورود دستگاه قضایی پلمب شدند.

او افزود: سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها از ۴۰نفر شروع شده و به بیش از ۵۰هزار نفر نیز رسیده و مردم در مجموع حدود ۸۰هزار میلیارد تومان سرمایه خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار داده‌اند، البته میزان دقیق سرمایه این شرکت‌ها در حال بررسی می‌باشد.

صمدی گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم در خصوص جلوگیری از تضییع حقوق مردم رسیدگی به مشکلات شرکت‌های پیش‌فروش خودرو را در دستور کار خود قرار داده و جلسات متعددی را بری حل آن برگزار کرده است.

دادستان تاکستان تصریح کرد: با توجه به لزوم اطلاع‌رسانی دقیق و سریع از روند رسیدگی، از کلیه سرمایه‌گذاران در هریک از شرکت‌های پیش‌فروش خودرو درخواست می‌شود فرد یا افرادی را به نمایندگی از طرف خود به دادستانی معرفی کنند تا رابط بین دادستانی و عموم سرمایه‌گذاران هریک از شرکت‌ها باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی