بازدید 1971

مدت زمان خروج از گیت‌های مهران چهار ثانیه شد

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به تمهیدات پلیس استان برای ایام اربعین ۱۴۰۲ گفت: مدت زمان خروج از گیت های گذرنامه مرز بین المللی مهران به چهار ثانیه کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 23 July 2023

به گزارش «تابناک»، سردار جمال سلمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم از سوی دستگاه انتظامی استان برای اربعین در بخش های مختلف انتظامی، ترافیکی، مواد مخدر، گذرنامه، امنیت و ... پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل در خروج زوار از گیت های های مرز مهران تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: ۱۰۳ گیت در پایانه مهران فعال است و مدت زمان خروج از گیت های گذرنامه مرز مهران چهار ثانیه است.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: خروج زوار از پایانه مرزی مهران با استفاده از دستگاه های بارکدخوان گذرنامه انجام می شود، قرار است با هماهنگی و همکاری گذرنامه عراق مدت زمان خروج زوار از گیت های آن سوی مرز یعنی مرز زرباطیه نیز کاهش پیدا کند.

سردار سلمانی یادآور شد:مدت زمان خروج زوار از گیت های عراق در حال حاضر بین ۳۰ تا ۴۰ ثانیه است، قرار است با همکاری ایران و عراق این مدت زمان به منظور رفاه زوار اربعین کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به گرمای هوا در مهران اضافه کرد: زائران با برنامه ریزی های انجام شده می توانند با خودرو تا میدان اربعین منتقل و مدت زمان پیاده روی به دلیل گرمای هوا بسیار کمتر از سال های قبل است.

فرمانده انتظامی ایلام عنوان کرد: برای اربعین امسال از سوی دستگاه انتظامی استان برنامه ریزی شده که در کمترین زمان ممکن، حوادث و گره های ترافیکی مدیریت شود.

سالانه بیش از پنج میلیون نفر از مرز مهران تردد می کنند، پیش بینی شده برای اربعین امسال بیش از چهار میلیون نفر از این مرز تردد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی