بازدید 1217

دشمن در زمینه براندازی به دنبال یارگیری است

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در زمینه براندازی به این نتیجه رسیده که به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و به دنبال یارگیری است.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 22 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار مجید خادمی در  اختتامیه نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونان بسیج اساتید کشور، با یادآوری سال‌های نخست پیروزی انقلاب، گفت: رئیس دولت موقت خدمت امام(ره) رفته بود و درخواست کرده بود آمریکا در تهران بماند و امروز چالش این است که آمریکا در خلیج فارس، دریای عمان و نقاط دیگر بماند یا برود؟ مدت‌هاست آمریکایی‌ها می‌گویند اگر خیالمان از این منطقه راحت می‌شد به سمت شرق آسیا و چین می‌رفتیم.

خادمی ادامه داد: روزی آمریکا فکر می‌کرد می‌تواند کشور را از پا دربیاورد. بیش‌از ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این در شرایطی بود که انقلاب تازه پیروز شده بود، اما دشمن به جایی نرسید و امروز در حوزه براندازی هم به این نتیجه رسیده است که به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و به دنبال یارگیری است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تاکید بر این‌که آمریکایی‌ها وقتی احساس کردند در حوزه جنگ سخت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، وارد مرحله دیگری از جنگ شدیم، اظهار کرد: امروز وارد جنگ شناختی شده‌ایم. پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه نسبت به افتخارات گذشته‌ی خود بی‌اطلاع شود. در گمراهی قرار دادن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.

خادمی تاکید کرد: "جهاد تبیین" یعنی استخراج حقیقت از دل واقعیت. نفوذ یا جریانی است یا فردی. شرایطی که دشمن در کشور می‌خواهد ایجاد کند، همان نفوذ جریانی است. دشمن تلاش می‌کند با گسترش نفوذ جریانی افرادی را در کشور جذب کند و جهاد تبیین یکی از راه‌های مقابله با دشمن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست