بازدید 5668

قلعه‌نویی از مایلی کهن شکایت کرد

کد خبر: ۱۱۸۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 21 July 2023

سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت ‌کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی کهن به دادگاه به دلیل مصاحبه علیه خودش شکایت کرد.

نادر فریاد شیران مربی اسبق تیم ملی این خبر را اعلام کرد.

قلعه‌نویی از مایلی کهن شکایت کرد

مایلی کهن در آخرین مصاحبه خود با تکرار چندباره لقب گروهبان قندلی برای این چهره استقلالی که لقب ژنرال را از هواداران گرفته است، انتقادهای تندی را علیه امیر قلعه‌نویی مطرح کرد و ادعاهایی مبنی بر اینکه سرمربیان تیم های لیگ برتری با نظر قلعه نویی انتخاب می شوند، داشت.

مایلی کهن در برنامه زنده شبکه خبر در انتقاد از احسان اصولی گفته بود: تمامی این مسائل فدراسیون ما زیر چتر گروهبان قندلی رفته است و همه تیمهای لیگ هم با نظر او باید سرمربی انتخاب کنند. سرمربی نساجی با نظر گروهبان قندلی انتخاب می شود، سرمربی استقلال با نظر گروهبان قندلی انتخاب می شود، سرمربی هوادار هم با نظر گروهبان قندلی، سرمربی گل گهر هم با نظر گروهبان قندلی، سرمربی مس رفسنجان و پیکان هم با نظر گروهبان قندلی انتخاب می شوند. اصلا با کدام متر و معیاری سعید الهویی ناگهانی کمک مربی تیم ملی می شود؟ مگر گروهبان قندلی قبلا نگفته بود که دیگر مربی تیم ملی نخواهم شد؟ چه شد که دوباره سرمربی تیم ملی شد؟"

مایلی کهن در ادامه صحبتهایش گفته بود:" یک باندی در فوتبال ما حاکم شده است که حتی رییس فدراسیون هم نمی تواند درباره این باند کاری انجام دهد. ما بزرگانی مثل محرم نوید کیا، وحید هاشمیان و عزیزان دیگری مثل ابراهیم صادقی را داشتیم که کارنامه آن ها هم مشخص است. اما از هیچ کدام از این ها استفاده نشد و به طور ناگهانی آقای عنایتی بدون کمترین موفقیت در عرصه مربیگری از قوطی در می آیند. فقط به این علت که همزبان و هم کلام گروهبان قندلی هستند. این یک واقعیت تلخ است که ما متاسفانه داریم به قهقرا می رویم."

 

مایلی کهن مدتی قبل از این مصاحبه، در گفت‌وگو با روزنامه گل و در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید نقش سرمربی تیم ملی آقای امیر قلعه نویی در انتخاب رضا عنایتی چه اندازه است؟، گفت: آقای قلعه نویی؟! لطفا به کسی بگویید آقا که برازندش باشد... شرمم می آید اسم این اقا را بیاورم! بله.این ها همه زیر سر مافیای فوتبال ایران است. بنویسید مافیای فوتبال ایران کار خودش راکرد.البته انتخاب او مجتبی حسینی بود که دوسال است با پیکان درحال سقوط به لیگ یک است و من نمی دانم معیار انتخاب ایشان چه بود؟ پیکان در ۳۰بازی لیگ امسال کلا ۱۲ گل زده است البته آقای حسینی زحمات زیادی کشیدند، اما اینکه با دعای ملائک و نذر و نیاز به لیگ دسته اول سقوط نمی کنی، شاهکار نیست! می گویند تیم جوون بوده و....خب ایراد نداره! جوون باشند، مگر با جوون ها باید نتیجه بدی بگیریم! باید واقع بین باشیم. انتخاب سرمربی امید اصلا ربطی به سرمربی تیم ملی ندارد که ایشان در آن دخالت می کنند. ایشان به فکر تیم ملی باشند تا در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرند. نمی دانم چرا او تمایل داشت مجتبی حسینی سرمربی تیم ملی امید شود.البته حالا که رضا عنایتی انتخاب شده است من می گویم ای کاش همان مجتبی حسینی سرمربی می شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی