بازدید 702

اخراج مدیران عامل بزرگترین بانک آمریکایی

کد خبر: ۱۱۸۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 25 June 2023

گلدمن ساکس حدود ۱۲۵ مدیر عامل این بانک در سطح جهان را کاهش داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اکونومیک، به گفته افراد آشنا، گروه گلدمن ساکس با کاهش تعداد کارکنان خود در بحبوحه رکود معاملات، شروع به کاهش مدیران عامل در سراسر جهان کرده است.

یکی از این افراد که خواست نامش فاش نشود، گفت که حدود ۱۲۵ مدیر عامل، از جمله برخی از آنها در بانکداری سرمایه‌گذاری، شغل خود را از دست خواهند داد. البته گفته شده که هنوز همه اخراج‌ها رخ نداده است و نماینده گلدمن ساکس نیز از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد.

این حرکت بخشی از یک محرک ژرف صرفه‌جویی در هزینه‌های بانک می‌شود که در کمتر از یک سال شاهد حداقل سه دور کاهش مشاغل بوده است.

گلدمن ساکس و سایر بانک‌هایی که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در بحبوحه افزایش ادغام‌ها، اکتساب‌ها و عرضه‌های عمومی اولیه، استخدام‌ها را افزایش دادند، به‌عنوان معامله‌گران با کاهش هزینه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، جی چی مورگان چیس نیز حدود ۴۰ بانکدار سرمایه‌گذاری را به عنوان بخشی از تلاش خود برای مقابله با رکود جهانی اخراج کرده است.

سیتی گروپ نیز کاهش صدها شغل را در سراسر این شرکت را  آغاز کرده است و در نظر دارد ۳۰ شغل بانکداری سرمایه‌گذاری و ۲۰ شغل دیگر در بانک شرکتی خود در لندن را حذف کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست