مجمع شبندر ۱۴۰۲ + فیلم مجمع

امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور ۷۴ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس را از این مجمع بخوانید.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 19 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور ۷۴ درصد سهامداران برگزار شد. در این مجمع صورت‌های مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ و نیز گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب قرار گرفت:

معرفی و جایگاه شرکت

شرکت پالایش نفت بندرعباس در زمینه تهیه و تامین نفت خام و میعانات گازی و انجام عملیات پالایش و تولید فرآورده‌های نفتی و عرضه آن فعالیت می‌کند و در حال حاضر حدود ۱۶ درصد پالایش نفت خام و فرآورده‌های نفتی را بر عهده دارد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۷ در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار درج شد. این شرکت در گروه فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای از نظر ظرفیت در رده‌ی چهارم قرار دارد و تنها شرکت است که قادر به پالایش نفت خام سنگین است.

مروری بر عملکرد مالی و عملیاتی شرکت در سال جاری (میلیون ریال)

مجمع شبندر ۱۴۰۲ | چه میزان سود تصویب شد؟

تولید شرکت

مجمع شبندر ۱۴۰۲ | چه میزان سود تصویب شد؟

برنامه‌های آتی شرکت

•    مدیریت، توسعه و به روز آوری فرآیند‌ها و فعالیت‌های سازمان
•    ارتقاء کمی و کیفی محصولات
•    ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت حضور در بازار‌های بین المللی
•    طراحی و اجرای پروژه کیفی سازی فرآورده‌های نفتی و کاهش تولید نفت کوره
•    طراحی و استقرار سیستم جامع مدیریت پروژه و...

آقای دکتر لطفی رئیس مجمع در بین گزارش حسابرس عنوان کرد که شرکت ۲۴ هزار میلیارد تومان از شرکت ملی پالایش پخش طلب دارد و در مقابل ارز و فاینانس نداریم و پول شرکت بلوکه می‌باشد با این شرایط پروژه‌ها اجرا نمی‌شود و به دلیل عدم اجرای پروژه ۵درصد تخفیف دولتی ملغی می‌شود این شرایط، دغدغه‌های مهم شرکت است.

سوالات مطرح شده در مجمع

آیا صورت‌های مالی در زمان مناسبی منتشر می‌شود؟ می‌بایست صورت‌های مالی قبل از توقف نماد برای مجمع منتشر شود تا سهامدار تصمیم بگیرد وارد مجمع شود یا نه.

آیا شرکت به جای ۸ ماه زمان پرداخت سود، بنا به بند سازمان بورس در مهلت ۴ ماه سود پرداخت می‌کند؟ برنامه داشتیم بعد از این مجمع، مجمع فوق العاده برگزار کنیم، اما به دلیل ۸۰۱ میلیارد تومان مجوز داده نشد، ولی در دستور کار است که ۴ ماهه پرداخت شود.

در قسمت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بیشتر از مبلغ مصوب مجمع هزینه می‌شود بطوریکه با ساخت بیمارستان، تجهیز و نگهداری بر عهده‌ی شرکت قرار می‌گیرد آیا هنوز هم این کار ادامه دارد؟ بیمارستان ساخته شده توسط شبندر یک ماه دیگر تکمیل می‌شود و تجهیزات و نگهداری آن بر عهده‌ی سازمان علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان رسمی به چه صورت است؟ بر اساس قانون کار و ضوابط قانون نفت

آیا پاداش پایان خدمت کارکنان رسمی سقف دارد؟ به دلیل وجود سقف، شکایاتی از شرکت شد و حساب‌های شرکت توقیف شد.

در این مجمع به ازای هر سهم ۲۰۰ تومان سود تقسیم شد.

فیلم مجمع شبندر ۱۴۰۲

برای مشاهده فیلم مجمع اینجا کلیک کنید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی