بازدید 1687

جریمه ۱۶ میلیاردی مشاوران املاک متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: گزارش بازرسی‌های انجام گرفته از واحدهای صنفی مشاوران معاملات املاک از ابتدای امسال تاکنون در این شهر، حاکی از ثبت ۱۱۸ مورد تخلف به ارزش ۱۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال است.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 18 July 2023

به گزارش تابناک، محسن صیادی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مدت ۲ هزار و ۳۵۲ مورد فرم گزارش بازرسی از مشاورین معاملات املاک در مشهد تنظیم شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر جریمه ۱۶ میلیارد ریالی مشاورین معاملات املاک متخلف در مشهد، تاکنون پنج واحد پلمب شده اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی فراوانی تخلفات مشاورین معاملات املاک در مشهد را شامل دریافت حق الزحمه مازاد، عدم صدور کد رهگیری، عدم نصب نرخنامه و عدم درج حق الزحمه در اجاره نامه و مبایعه نامه ذکر کرد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون مبلغ عودت وجه به شاکیان توسط بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در حوزه مشاورین معاملات املاک، ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده است.

صیادی اضافه کرد: گشتهای بازرسی اتاق اصناف مشهد برای به حداقل رساندن تخلفات مشاورین معاملات املاک و ساماندهی آنها با شدت بیشتری ادامه می یابد.

بنگاه‌های مشاوران معاملات املاک از جمله صنوفی هستند که شمار واحدهای بی پروانه آنها در مشهد زیاد است، ساماندهی این بنگاهها در قالب گشت‌های مشترک بازرسی در هفته های اخیر شدت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار