صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

اولین کنسانتره مس در مجتمع مس درآلو تولید شد

کد خبر: ۱۱۸۳۷۳۳
| |
2537 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس؛ مهندس محمدرضا سرحدی گفت: مرحله پیش‌ راه‌ اندازی و اولین مرحله تست گرم کارخانه تغلیظ مجتمع مس درآلو پنجشنبه 22تیرماه با موفقیت انجام و نخستین کنسانتره در این کارخانه تولید شد. وی افزود: به لطف خدا و با تکمیل فرآیند، آماده تولید کامل از مردادماه هستیم.

مدیر مجتمع مس درآلو تصریح کرد: ورودی کارخانه درآلو سالانه 7میلیون تن خاک معدن با متوسط عیار 38صدم درصد است و این مجتمع سالانه 100هزار تن کنسانتره با عیار 24.5درصد تولید خواهد کرد. 

تعداد بازدید : 138
کد ویدیو
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا