بازدید 2060

صدور هشدار قرمز برای ۱۶ شهر ایتالیا به خاطر گرما

در حالی که جنوب اروپا همچنان گرمای شدید را تجربه می کند و با احتمال رکوردشکنی دما مواجه است، برای ۱۶ شهر در سراسر ایتالیا هشدار قرمز صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 16 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از گاردین، در حالی که جنوب اروپا همچنان گرمای شدید را تجربه می‌کند و با احتمال رکوردشکنی دما مواجه است، برای ۱۶ شهر در سراسر ایتالیا هشدار قرمز صادر شده است.

رم، فلورانس و بولونیا از جمله مناطقی هستند که تحت تأثیر موج گرما قرار گرفته‌اند و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که سیسیل و ساردینیا می‌توانند شاهد افزایش دما تا ۴۹ درجه سانتیگراد باشند که گرم‌ترین دمای ثبت شده در اروپا است.

هشدار قرمز به این معنی است که حتی افراد سالم نیز ممکن است در معرض خطر گرما شدید قرار گیرند و دولت ایتالیا به افرادی که در مناطق هشدار هستند توصیه کرده است از قرارگیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید بین ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر اجتناب کنند.

چندین منطقه از یونان، فرانسه و اسپانیا نیز دمای شدیدی را تجربه می‌کنند و گزارش‌هایی مبنی بر از حال رفتن گردشگران در یونان و ایتالیا و مرگ یک کارگر در فضای باز در نزدیکی میلان وجود دارد.

انتظار می‌رود دمای بالا تا هفته آینده ادامه یابد و ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان و لهستان احتمالاً شرایط شدیدی را تجربه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست