بازدید 1912
۲

برق ۴۵ اداره پرمصرف پایتخت قطع می‌شود

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 15 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.

رامین پوریا مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: همانطور که وعده کرده بودیم مقرر شد که در روز‌های شنبه اسامی آن دسته از اداراتی که در زمینه مدیریت مصرف برق همکاری مناسب را نداشتند، رسانه‌ای شود که در این خصوص سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان اوقاف و امور خیریه، بانک شهر، قسمت اداری دانشگاه ازاد تهران غرب و قسمت اداری دانشگاه تربیت مدرس متاسفانه همکاری مناسبی را در مدیریت مصرف برق نداشتند.

وی با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، ادامه داد: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.

تنظیم دمای سامانه‌های سرمایشی بر روی عدد ۲۴ یا ۲۵ درجه سانتیگراد، استفاده از دور کند کولر آبی، خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف، شستشو و اتوکشی لباس و استفاده از ماشین ظرفشویی در ساعات ابتدایی یا پایانی روز، استفاده حداکثری از روشنایی روز، جایگزینی لامپ‌های کم مصرف با لامپ‌های فوق کم مصرف LED، بسته بودن درب اتاق‌های بدون استفاده در زمان فعالیت سامانه‌های سرمایشی و استفاده از برنامه‌های کوتاه مدت و شستشوی سریع با دمای پایین ماشین لباسشویی از جمله راهکار‌هایی است که می‌تواند به کاهش مصرف برق در بخش خانگی نیز کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
میخواین کل شهر و تعطیل کنیم وکل تابستون کوچ کنیم بریم ییلاق.
همون کارمندا خداتومن حقوق میگرن که مثلا یه کاری بکنند.حالا دیگه بهونه دستشون میاد دیگه همون کار قبلی را هم انجام نمیدن؟
نگاه کنید به بقیه دنیا و ببینید چطور عمل میکنند شما هم بکنید یه اسم فارسی هم بزارید روش بگید بومی سازی
هی قطع قطع قطع
چارتا دکمه دستتون گرفتین و هی دبدم با یه ناز و کرشمه قطع میکنید . اینترنت برق گاز اب چه خبرتونه
خوشبحالکارکنان این ۴۵ اداره دولتی از صبح تا ساعت ۱۳ همدیگر را باد میزنند چون مراجع هم ندارند
به ذلیل که برق ندارند ارباب رجوع هم کد تاریکی و گرما نمی نونه از پله تاریک بالا و پائین بره
این پروژه جدید مدیریت در جمهوری اسلامی است که هم ترافیک کم میشه هم کارکنان راضی هستند ووبراختی خستگی کار اسنپ و ترسی را پشت میز اداره در میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار