بازدید 3543

درآمد ۱۲ میلیون دلاری ترامپ فقط از ۱۵ سخنرانی

ترامپ در ازای هر یک از ۱۵ سخنرانی که پس از پایان کارش در کاخ سفید انجام داده بین ۱۵۰ هزار تا ۲.۵ میلیون دلار دریافت کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 14 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اسناد خوداظهاری مالی دونالد ترامپ نشان می‌دهد که او بعد از ترک کاخ سفید در ازای تنها ۱۵ سخنرانی، بیش از ۱۲ میلیارد دلار پول به جیب زده است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید، بیش از ۱۲ میلیون دلار از طریق سخنرانی‌هایش درآمد داشته و ۱۳ میلیون دلار هم از طریق رویدادهای گلف در خارج از آمریکا کسب کرده است.

وال‌استریت ژورنال این اطلاعات را پس از آن منتشر کرد که ترامپ برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا سوابق مالی خود را در اختیار «دفتر اخلاق دولت ایالات متحده» قرار داد. این داده‌ها نشان می‌دهد که ترامپ در ازای هر یک از ۱۵ سخنرانی که پس از پایان کارش در کاخ سفید انجام داده بین ۱۵۰ هزار تا ۲.۵ میلیون دلار دریافت کرده است.

ترامپ همچنین از طریق زمین‌های گلف خود در نیویورک و کارولینای شمالی ۵۰ میلیون دلار درآمد داشته و زمین‌های گلفش در ایرلند و اسکاتلند هر یک حدود هفت میلیارد دلار به دارایی‌های او افزوده‌اند. خوداظهاری مالی ترامپ همچنین نشان داد که ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری سابق آمریکا هم از سخنرانی‌هایی که بعد از خروج از کاخ سفید انجام داده یک میلیون دلار درآمد داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار