بازدید 5735

برات‌زاده گفته قصد بی‌احترامی به پرچم ایران را نداشته

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات‌زاده به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد، محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 14 July 2023

به گزارش «تابناک»، رضا زارعی در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بی‌احترامی ورزشکار سنگنورد کشورمان در مسابقات فرانسه نسبت به پرچم مقدس ایران اظهار داشت: مسابقات سنگنوردی فرانسه رسمی و از سوی فدراسیون جهانی برگزار شده است. برات‌زاده نیز تنها ورزشکار حاضر در مسابقات بوده و از سوی فدراسیون و وزارت ورزش مجوز داشته است.

وی در ادامه افزود: او عذرخواهی کرده و گفته است هیچ وقت قصد بی‌احترامی نداشتم، اما اتفاق رخ داده به هیچ وجه از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد، محکوم می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در توضیح برگزاری این مسابقات و حضور او به‌عنوان تنها نماینده سنگنوردی ایران اظهار داشت: مسابقات انتخابی المپیک یک مرحله بلدرینگ و یک مرحله لید دارد یعنی ورزشکار باید در دو مسابقه شرکت می‌کرده است، وی در مرحله بلدرینگ امتیاز خیلی خوبی داشت و تنها مسابقه‌ای که می‌توانست در لید شرکت کند همین مسابقه بود که خیلی از قهرمان‌های جهان که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند در این مسابقات نبودند و او به تنهایی در این مسابقات حضور داشته است.

وی با اعلام این مطلب که برات‌زاده را محروم کرده است، خاطر نشان کرد: برات‌زاده را محروم کردیم تا جلسه کمیته انضباطی برای او تشکیل شود و پاسخگو باشد.

زارعی تصریح کرد: برات‌زاده پیامی در صفحه شخصی خود گذاشته است، عذرخواهی کرده و نوشته است قصد انجام چنین کاری را نداشتم و می‌خواستم پرچم را جابه‌جا کنم. او گفته است «مسابقه‌ام نزدیک است و تمرکزم روی مسابقه است و فکر نمی‌کردم این اتفاق رخ دهد»، اما ما این موضوع را بعد از اینکه عوامل فدراسیون متوجه شدند و بدون اینکه گزارشی به ما برسد، محکوم کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست