بازدید 9908

هدیه تمام دارایی به آموزش و پرورش

خانم اکرم اعلمی به علت بیماری و بستری شدن دربیمارستان نتوانست شخصاً در آموزش وپرورش حاضر شود و منزل مسکونی خود را بـه نـام این اداره کل در آورد امـا امـروز مدیر کـل آمـوزش و پرورش به همراه نمایندگان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در بیمارستان محل بستری خانم اعلمی حاضر شدند تا مراحل قانونی انتقال واحد مسکونی به آموزش و پرورش انجام شود .
کد خبر: ۱۱۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۰ 05 September 2010
بـانوی خیر 77 سالـه مـرندی همه دارائی خود را کـه یک بـاب منزل مسکونی بـود بـه آمـوزش و پرورش اهدا کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، خانم اکرم اعلمی به علت بیماری و بستری شدن دربیمارستان نتوانست شخصاً در آموزش وپرورش حاضر شود و منزل مسکونی خود را بـه نـام این اداره کل در آورد امـا امـروز مدیر کـل آمـوزش و پرورش به همراه نمایندگان اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در بیمارستان محل بستری خانم اعلمی حاضر شدند تا مراحل قانونی انتقال واحد مسکونی به آموزش و پرورش انجام شود .

به هنگام انجام این مراحل ، 4 دختر خـانم اعلمی نیز با امضاء صورت جلسه ای رضایت خود را از اقدام مادرشان در واگذاری منزل مسکونیش برای تبدیل شدن به مدرسه اعلام کردند .

فرنگیس اعلمی دختربزرگ این زن خیر مرندی گفت: مادرم از مدتها قبل برای تنظیم وصیت نامه ای خواهان این واگذاری بود که متاسفانه بیماری وی مانع از انجام اصل قانونی آن بـود امـا امروز همه فرزندان او که سه نفر آنان از دبیران آموزش وپرورش هستند با دعوت از مسئولان آموزش و پرورش و واگذاری این منزل مسکونی در مرند به این اداره کل خواست مادرشان را تحقق بخشیدند .

رضایی مدیر کـل آمـوزش و پـرورش آذربـایجان شرقی نیز بـا تجلیل از خیـران اعـلام کـرد واحد مسکونی واگذاری شده خانم اعلمی بزودی بـا تغییر کـاربری به یک واحد آموزش تبدیل خواهد شد .

ارزش این منزل مسکونی بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شده است .
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
اگه ميدونست تو آموزش و پرورش چه خبره هيچ وقت اين كار رو نمي كرد
خداوند هم در این دنیا و هم در آخرت ایشان را قرین رحمت و آرامش نمایند. درود بر فرزندان ایشان.
این درست نیست که مادر یا پدری بعد از خود هیچ چیزی برای بچه های خود باقی نگذارد چون به احتمال زیاد بچه های وی بعدا که به مشکل مالی برخورد کنند راجع به عملکرد پدر یا مادرشان قضاوت خوبی نخواهند کرد.به قول معروف" خیرالعمور اوسطها"
خداوند خيرش بدهد . هم به خودش و هم به فرزندان خيرخواه و زحمتكش فرهنگي اش!
احسنت و آفرین به ایرانی اصیل فرهنگ دوست مگر اینکه شما روی این دولت گدا را کم کنید با این همه ایثار مردم ما باز هم بچه های ما برای ثبت نام و عدم ظرفیت مدارس با مشکل روبرو هستند این همه مردم برای شما بذل و بخشش میکنند شما برای آنها چکاری کرده اید
جالبه از اين ور توي سريالهاي ماه رمضون مثل ملكوت اينو به بيننده القا ميكنيد كه اگر كار خيري ميخواين انجام بدين كسي نفهمه كه ثوابش از بين ميره اونوقت مياين خودتون اينارو توي بوق و كرنا ميكنيد؟؟؟؟؟؟حالا مردم موندن قسم حضرت عباس رو باور كنن يا دم خروس رو؟؟؟؟؟؟؟
دست این بانوی ایرانی درد نکنه. ولی چه خوب می شد که با فروش ان خانه سرمایه میشد برای جوانان بیکار وتحصیل کرده این مملکت.و متاسفم با داشتن یک کشور که سرشار از تمام نعمتهای خدا دادی (مثل معادنها گاز نفت و.......) باز هم نیازمند انسانهای نیکوکار هستیم وای برما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی