بازدید 13382
فرصت تازه برای حمله دبیر به رسول خادم

فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!

کد خبر: ۱۱۸۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 12 July 2023

فدراسیون های کشتی و والیبال ، در رسانه‌ها به جان هم افتاده‌ اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمدرضا داورزنی گفته است که چرا رسانه‌ها به کاروان ۷۰نفره اعزامی فدراسیون کشتی به آمریکا کاری نداشتند و به تیم اعزامی والیبال گیر دادند؟!

در واکنش به این ادعا ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی جواب رییس فدراسیون والیبال را داد و گفت: در دوره کدام رئیس، فدراسیون کشتی ۷۰ نفر به آمریکا اعزام کرد. داورزنی درست گفته است، زیرا در دوره ریاست قبلی حدود ۷۰ نفر به آمریکا اعزام شدند، البته تیمی که سال گذشته به آمریکا برای مسابقات قهرمانی جهان فرستادیم با خود ورزشکار، مربیان و ... نزدیک به ۱۸ نفر بود.

فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!

مهربان افزود: تنها واکنش ما به این صحبت‌ها این است که ما نفرات کمی به آمریکا اعزام کردیم و اگر این اتفاق رخ داده بگویند در چه زمانی و چه دوره‌ای بوده و شاید در دوره پیش از ریاست دبیر بوده است. حتی آمریکا برای رییس فدراسیون، مربی ما و برخی دیگر از افراد روادید صادر نکرد. ان‌شاءالله مجمع برگزار خواهد شد. تایید صلاحیت‌ها برای ما ارسال شده و تا امروز (چهارشنبه) هم اعلام می‌شود. تنها چیزی که به عنوان دبیر مجمع می‌توانم بگویم این است که با قدرت کارها پیش می‌رود تا فردا یک مجمع خوبی داشته باشیم زیرا بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک را پیش‌رو داریم و کشتی هم ورزش اول ایران است و دنبال این هستیم تا در تمامی این مسابقات بهترین نتایج را بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست