بازدید 5822
۱

دستگیری ۶ شرور خطرناک شرق تهران

رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه یک میلیارد ریال به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران را فراهم نمایند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیم پرونده متهمان کردند.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 11 July 2023

به گزارش تابناکبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شش شرور خطرناک که خرداد ماه امسال در شرق تهران بر سر مواد مخدر درگیر شده بودند، هنگام تقسیم ۱۰۰ میلیون تومان پول دستگیر شدند.

سرهنگ سعید راستی، رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در توضیح این خبر بیان داشت: اواسط خرداد ماه سال جاری، وقوع درگیری مسلحانه همراه با ایراد خسارت مادی به تعدادی از خودرو‌های شهروندان در منطقه شرق تهران به پلیس اطلاعات تهران بزرگ اعلام شد.

وی ادامه داد: با حضور مأموران پلیس اطلاعات در محل و بهره گیری از اقدامات پلیسی، مشخص شد عامل اصلی این تیراندازی، یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هویت رضا. م بوده است که با شناسایی این متهم، مأموران با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، مخفیگاه متهم در شرق تهران شناسایی و در ادامه ماموران اطلاع پیدا کردند که متهم بلافاصله پس از این درگیری مسلحانه از مخفیگاه خود متواری شده است.

سرهنگ راستی تصریح کرد: در ادامه اقدامات پلیسی، مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ با انجام اقدامات پیچیده پلیسی، اطلاع پیدا کردند که رضا با همراهی تعداد دیگری از مجرمان سابقه دار، با تشکیل باندی، در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند و درگیری مسلحانه در شرق تهران نیز بواسطه اختلافات ایجاد شده مابین فروشندگان موادمخدر رخ داده است.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی آخرین مخفیگاه متهم، سرانجام ساعت ۰۵:۰۰ روز دوشنبه هیجدهم تیرماه، با اطمینان از حضور متهم و دیگر همدستان وی در این مکان، طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند ۶ نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر مابین خود بودند، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه یک میلیارد ریال به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران را فراهم نمایند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیم پرونده متهمان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
هفته دیگه ولشون میکنید مسخره کردید ملت رو!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست