۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۲۰ تیرماه

فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی امروز بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 10 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. تاکید می شود این اخبار تا ساعت ۱۵ امروز بود.

۱- تالار مولدسازی دارایی‌های دولت فردا (٢٠ تیر ماه) رونمایی می‌شود که در آن همه فرایند‌ها از شناسایی املاک تا قیمت‌گذاری شفاف می‌شود و پس از آن معاملات در بستر بورس کالا انجام خواهد شد.
۲- براساس تغییرات صورت گرفته در قیمت خودرو‌های مونتاژی، کمترین میزان افزایش حدود ۴۹ میلیون تومان و بیشترین میزان افزایش بالغ بر ۲۶۲ میلیون تومان بوده است
۳- شبریز در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۲۰۰% و با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۳,۳۵۰ ریال سود محقق کرده است. 
۴- درباره بانک دی با نماد دی شنیده می‌شود که در خصوص افزایش سرمایه شرکت با توجه به مجوزات بانک مرکزی و کمک سهامدار عمده (بنیاد شهید) این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران تا سقف ۳۰۰۰ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.
۵- «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت دولت بایدن با هدف آزاد کردن آمریکایی‌های بازداشت‌شده در ایران، با تهران «مذاکرات غیرمستقیم» دارد.
۶- شتران و آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹: زمان برگزاری: ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ساعت ۰۹:۳۰،
۷- مطهری‌نیا اعلام کرد: برای اولین بار در بازار سرمایه، قراراداد آتی صندوق‌های قابل معامله (ETF) سهامی، از روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در بورس اوراق بهادار تهران راه‌اندازی خواهد شد.
۸- برگزاری جلسات معارفه سهام شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا جهت عرضه اولیه: نشست اول: سه‌شنبه ۲۰ تیر / ساعت ۱۰:۳۰ و نشست دوم: چهارشنبه شنبه ۲۱ تیر / ساعت: ۱۳:۰۰،
۹- شرکت پتروشیمی شیراز از تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ خرید مواد اولیه خبر داد.
۱۰- بلوک ۹.۵ درصد از سهام شرکت آتیه داده پرداز بصورت عمده و نقد از طریق بازار دوم فرابورس ایران در تاریخ سه شنبه ۲۷ تیر عرضه خواهد شد.

  • ده خبر مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست