بازدید 8908

لژیونر مشهدی فوتسال: با سلانگور به دنبال قهرمانی هستم

کد خبر: ۱۱۸۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 10 July 2023

 علی ابراهیمی لژیونر فوتسال گفت: با سلانگور مک مالزی به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ هستیم و تاکنون روی ۲۶ گل این تیم تاثیر مستقیم داشته‌ام.

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیوستن به لیگ فوتسال مالزی اظهار کرد: وقتی پیشنهاد خوبی از سوی تیم سلانگور مک دریافت کردم، با بررسی جوانب موضوع به این تیم پیوستم. سلانگور تیم خوبی است و فصل قبل هم قهرمان لیگ مالزی شده‌بود، به همین دلیل برداشتم این بود که تیم باشخصیتی است و می‌توانم در این فضا مثمرثمر و موفق باشم.

وی افزود: زمانی به سلانگور مک مالزی پیوستم که بازیکن آزاد بودم و بدون تعارف مسائل مالی هم برایم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. لیگ فوتسال مالزی در حال پیشرفت است و آنها به جذب بازیکنان خارجی روی‌ آورده‌اند، به جز من چند بازیکن و مربی از برزیل و اسپانیا نیز در لیگ مالزی حضور دارند.

لژیونر مشهدی فوتسال: با سلانگور به دنبال قهرمانی هستم

ابراهیمی گفت: مربی تیم خودم نیز برزیلی و صاحب رزومه است. وی حتی سابقه سرمربی‌گری در تیم کارلوس باربوسا برزیل را هم در کارنامه دارد.  

لژیونر مشهدی فوتسال ایران گفت: چه از نظر بدنی و چه از نظر روحی شرایط خوبی دارم و می‌جنگیم تا دوباره قهرمانی لیگ را به دست آوریم. خوشبختانه تا امروز ۱۶ گل زده‌ام و در صدر جدول گلزنان لیگ مالزی قرار دارم. نزدیکترین رقیبم ۱۴ گل زده که بازیکنی برزیلی است و سابقه آقای گلی لیگ برزیل را هم در کارنامه دارد. در جدول پاس گل نیز با ۱۰ پاس گل در رده دوم بهترین بازیکنان قرار دارم و در مجموع مستقیما روی ۲۶ گل تیمم در این فصل تاثیر داشته‌ام.

ابراهیمی با اشاره به شانسش برای دعوت به تیم ملی گفت: همیشه گفته‌ام که مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم و هرجا احساس شود که می‌توانم کمکی کنم حتما در خدمت تیم ملی هستم. برای اعتبار و آبروی پرچم ایران می‌جنگیم، اگر سرمربی تیم ملی بخواهد حتما در کنار سایرین برای موفقیت ایران تلاش می کنیم. سابقه قهرمانی جام ملت‌های آسیا در بازی‌های دانشجویان قاره را دارم. ۲ بار هم آقای گل این مسابقات شدم.

بازیکن مشهدی حاضر در فوتسال مالزی گفت: همه می‌دانند که خراسان قطب فوتسال ایران است، ستاره‌های زیادی چه در لیگ برتر ایران و چه در فوتسال جهان از مشهد فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه شرایط هیچگاه جور نشده که این بازیکنان خراسانی بتوانند دور هم در یک تیم مشهدی جمع شوند و قهرمانی را برای فوتسال خراسان به دست آورند. فوتسال خراسان نیاز به همدلی دارد و اگر مسئولان حمایت کنند، چه در ایران و چه در آسیا تیم‌های خراسانی می‌توانند حرف زیادی برای گفتن داشته‌باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی