بازدید 2379

هشدار به ماجراجویی علیه نیروگاه اتمی روسیه

معاون شورای امنیت روسیه با هشدار به متحدان غربی اوکراین با خطرناک خواندان ماجراجویی هسته‌ای اعلام کرد که در صورت تایید احتمال حمله به نیروگاه هسته‌ای روسیه، پاسخ متقابل سختی خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 10 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، معاون شواری امنیت روسیه با هشدار به هرگونه ماجراجویی کشورهای غربی متحد اوکراین در هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای «اسمولنسک» روسیه اعلام کرد که در صورت حمله، پاسخ متقابل می‌دهیم.

بنا بر این گزارش، «دمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه اعلام کرد، اگر کی‌یف قصد حمله به نیروگاه اتمی اسمولنسک را داشته باشد، روسیه نیز حمله به نیروگاه‌های اتمی اوکراین و اروپای شرقی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرامی خود نسبت به برخی اخبار درباره احتمال سناریوی تهاجم اوکراین به نیروگاه هسته‌ای اسمولنسک واکنش نشان داد.

مدودف تاکید کرد: " در صورتی که تهاجمی به نیروگاه هسته‌ای اسمولنسک با موشک‌های ناتو گزارش شود، لازم است سناریوی حمله همزمان روسیه به نیروگاه اتمی اوکراین جنوبی، نیروگاه هسته‌ای ریونه و نیروگاه هسته‌ای خملنیتسکی و همچنین تأسیسات هسته‌ای در اروپای شرقی در دستور کار قرار گیرد. در این مورد جای مسامحه و تعارف وجود ندارد".

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست