بازدید 10805

کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی

کد خبر: ۱۱۸۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 09 July 2023

عامل کلاهبرداری ۸۳۰ میلیون ریالی از یک شهروند کرمانی به بهانه  سرمایه گذاری مالی در «سایت دیوار» به چنگ قانون افتاد.

به گزارش خراسان، جانشین پلیس فتای استان کرمان بیان کرد:  در مراجعه یک شهروند کرمانی به این پلیس با طرح شکایتی مبنی بر این که برای آشنایی با نحوه سرمایه گذاری مالی به منظور کسب سود بالا، با تبلیغی در سایت دیوار مواجه شده اما از این طریق از او  کلاهبرداری شده است، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

سرهنگ عمار قهاری ادامه داد: شاکی در اظهارات خود مدعی شد، پس از راهنمایی های فرد آگهی دهنده در سایت دیوار اقدام به سرمایه گذاری و  طی چند مرحله مبلغ ۸۳۰ میلیون ریال واریز کرده ،اما پس از گذشت موعد مقرر ضمن این که سودی دریافت نکرده، هیچ کس پاسخ گوی وی نبوده و به تماس هایش جوابی داده نشده است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: در این زمینه ،کارشناسان پلیس فتا با اقدامات تخصصی و بررسی‌های مستندات دیجیتال، فرد مدنظر را که خارج از استان کرمان  سکونت داشت، شناسایی کردند و پرونده تحویل مرجع قضایی شد. وی افزود:در این خصوص به  شهروندان  توصیه می کنیم فریب تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی را نخورند، زیرا مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی فریبنده مبنی بر کسب درآمد بالا از طریق سرمایه گذاری مالی و برگشت اصل سرمایه از کاربران کلاهبرداری می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار