اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 09 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه تبرک

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت تبرک که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس کیلومتر ۱۶ جاده قوچان بعد از نیروگاه توس (شرکت صنایع مهتاب خراسان) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

شفاف سازی شرانل

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲ به استحضار می‌رساند، تاکنون هیچگونه ابلاغیه رسمی در این خصوص دریافت نشده است، بدیهی است به محض وصول هرگونه ابلاغیه در این خصوص، آثار مالی با اهمیت آن بر نتایج شرکت، اطلاع رسانی خواهد شد.

پرداخت سود نقدی سفارس

زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت سفارس منتهی به سال مالی ۳۱/۲/۱۴۰۲ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی از طریق سامانه سجام در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ واریز خواهد شد. سود سهامداران حقوقی از طریق سجام در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ واریز خواهد شد.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه فتوسا (اصلاحیه)

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت فتوسا که در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر- نرسیده به چهار راه شهید چمران (پارک وی) مجموعه فرهنگی تلاش- سالن تلاش برگزار می‌گردد حضور بهم رسانند.

افزایش نرخ برخی از محصولات دارو

در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشا اطلاعات، نرخ فروش ۴۶ قلم از محصولات با توجه به مجوز سازمان غذا و دارو به طور میانگین ۲۶ درصد افزایش یافته است.

شفاف سازی مارون

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ جدیدی گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲، تا این تاریخ هیچگونه ابلاغ رسمی از سوی مراجع ذیربط مبنی بر موضع فوق الذکر به این شرکت ارسال نگردیده است. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد که دارای آثار مالی با اهمیت بر نتایج عملکرد شرکت داشته باشد ضمن شفاف سازی موضوع، مراتب به نحو مقتضی افشاء می‌گردد.

تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ خرید مواد اولیه / خدمات مبین

تعرفه گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان بوشهر از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ با نرخ گاز سوخت ۴۰.۰۰۰ ریال و نرخ گاز خوراک ۷۰.۰۰۰ ریال به ازای هر استاندارد متر مکعب ابلاغ شد که تاریخ تاثیر اعمال قیمت‌ها ۲۹/۳/۱۴۰۲ خواهد بود. اطلاعات بیشتر در پیوست کدال موجود است.

عملکرد ۳ ماهه خفنر

شرکت خفنر در ۳ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۴۵۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۰۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۸۸ درصدی ۷۵۴,۹۳۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۵۲۲,۷۲۰ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه قچار

شرکت قچار در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۴۱۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۳ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۰ درصدی ۱,۸۴۱,۵۴۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۴۶۳,۷۶۹ میلیون ریال رسید.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست