چند خبر مهم برای بورس فردا ۱۹ تیرماه

فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی در چند روز گذشته بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 09 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- «تکیمیا» فردا بازگشایی می‌شود. با توجه به گشایش نماد معاملاتی شرکت تامین سرمایه کیمیا (تکیمیا ۱) در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران، خواهشمند است سهامداران محترم نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام نمایند.
۲- دارو: در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشا اطلاعات به استحضار می‌رساند نرخ فروش ۴۶ قلم از محصولات با توجه به مجوز سازمان غذا و دارو به طور میانگین ۲۶ درصد افزایش یافته است.
۳- شرکت دارو سازی زاگرس فارمد پارس بیان داشت نرخ فروش تعداد ۲۷ محصول این شرکت به جهت پوشش ۳۶ درصدی هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه، سربار و دستمزد و براساس مجوزات سندیکای تولید کنندگان و صادر کنندگان دارو‌های دامپزشکی به میزان ۳۸ درصد افزایش یافته است.
۴- خاندوزی: برنامه هفتم ۱۲۰۰ میلیارد تومان کسری دارد
۵- آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد تولید روزانه نفت ایران در پنجمین ماه سال جاری میلادی ۸۰ هزار بشکه افزایش یافته و به ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار بشکه رسیده است.
۶- خودرو به مجمع دعوت کرد: جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ برگزار می‌شود. 
۷- خانه‌های لوکس ۰.۲ درصد مازاد ۲۰ میلیارد تومان مالیات خواهند داد
۸- «شغدیر» قراردادی جدید بست: شرکت پترو شیمی غدیر از انعقاد قرارداد انجام خدمات مدیریت طرح (mc)، برای احداث واحد کلر آلکالی با شرکت مهندسان مشاور تدبیر و فن آسیا خبر داد. مبلغ قرارداد ۸۳ میلیارد تومان می‌باشد.

۹- سخنگوی شورای رقابت گفت: اگرخریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودرو‌های مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرار داد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود.
۱۰- شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از مدیران بازار سرمایه، صندلی مدیریتی خود را قرار است ترک کند.

  • ده خبر مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست