بازدید 2550

هشدار کارشناسان فروش لوازم یدکی خودرو به خریداران: هنگام خرید لوازم یدکی مراقب قطعات تقلبی بی کیفیت موجود در بارار که با بسته بندی های با کیفیت و مشابه اصل عرضه میشوند باشید!

نظر کارشناس فروش قطعات خوردو در مورد لوازم یدکی تقلبی در بازار. راه های استعلام اصالت لوازم یدکی و معرفی یکی از بهترین روش خرید قطعات خودرو به گفته کارشناس این حوزه.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 10 July 2023

هشدار کارشناسان فروش لوازم یدکی خودرو به خریداران: هنگام خرید لوازم یدکی مراقب قطعات تقلبی بی کیفیت موجود در بارار که با بسته بندی های با کیفیت و مشابه اصل عرضه میشوند باشید!

در بازار فروش قطعات خودرو امروزه شاهد جولان دادن قطعات تقلبی هستیم، طبق گفته کارشناسان بازار لوازم یدکی، امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت قطعات خودرو در کشور، سود جویان دست به کار شده و اقدام به تولید بیشتر لوازم یدکی تقلبی با بسته بندی های با کیفیت و مشابه اصل کرده و این قطعات را به قیمت لوازم یدکی اصلی در بازار به فروش می رسانند.

به گفته این کارشناس بازار لوازم یدکی خودرو این سودجویان، قطعاتی مثل لنت ترمز، قطعات جلوبندی، دسته موتورها، بوش های مختلف خودرو، دیسک و صفحه و ... را در کارگاه هایی اطراف شهر با کیفیت بسیار پایین تولید میکنند. سپس بسته بندی هایی با کیفیت بسیار بالا و مشابه اصل تولید و در ساخت آنها از نایلون، برچسب، مقوا و چاپ درجه یک استفاده میکنند و در نهایت قطعه تقلبی را در بسته بندی های با کیفیت قرار داده و به بازار عرضه می نمایند. اینگونه است که شما شاهده لوازم یدکی تقلبی در بازار خواهید بود.

این کارشناس فروش لوازم یدکی افزود با توجه به کیفیت بالا بسته بندی های قطعات تقلبی در بازار بعضا خود فروشگاه های لوازم یدکی قبل از باز کردن بسته بندی و پلمپ قطعه توانایی تشخیص تقلبی بودن این قطعات را ندارند و تنها پس از باز کردن پلمپ و مشاهده قطعه میتوانند به کیفیت پایین و تقلبی بودن آن پی ببرند.

استعلام اصالت لوازم یدکی

به گفته این کارشناس حوزه فروش قطعات خودرو، استعلام اصالت لوازم یدکی برند های مطرحی مثل ایساکو و سایپا یدک بسیار راحت است:

برای استعلام اصالت لوازم یدکی ایساکو، خریدار میتواند کد روی بسته بندی را به شماره 300031 پیامک کرده و بلافاصله توسط پیامک از اصالت یا عدم اصالت قطعه اطلاع پیدا کند.

برای استعلام اصالت لوازم یدکی سایپا نیز خردار میتواند کد روی بسته بندی قطعه را به شماره 500002956 پیامک کرده تا از اصالت این قطعه اطمینان حاصل نماید.

اما نکته بسیار مهم این است که چنین سامانه ای برای قطعات سایر برند های بزرگ مثل کروز، امیرنیا ، عظام و ... بخصوص لوازم یدکی خوردو های خارجی مثل نیسان، رنو، هیوندای، کیا و ... وجود ندارد لذا خریدار برای تشخیص اصالت قطعه خریداری شده نیاز به دانش فنی و اطلاعات تخصصی داشته که در اختیار عموم نیست.

این کارشناس تاکید کرد یکی از بهترین راه ها برای خرید لوازم یدکی اصل، خرید قطعه از یکی از فروشگاه های بزرگ و معتبر لوازم یدکی خودرو مثل یدک یار می باشد، این فروشگاه به روی فاکتور فروش، ضمانت اصالت لوازم یدکی را درج کرده و در صورت اصل نبودن قطعه، محصول خریداری شده را مرجوع میکنند. با خرید از مجموعه های معتبر شما با خیال راحت میتوانید به دور از هر گونه نگرانی درباره قطعات تقلبی، لوازم یدکی مدنظر خود را خریداری کرده و در صورت اصل نبودن قطعه، آن را بدون دغدغه مرجوع نمایید. این در حالیست که با خرید لوازم یدکی از بازار معمولا در مرجوع کالا به هر دلیل مشکل خواهید داشت و قطعه فروخته شده به سختی مرجوع خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم