بازدید 2186
۵

حضور بیشتر مردم در اقتصاد معجزه می‌کند

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از پنجمین رزمایش جهادی خدمات درمانی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی که توسط ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان بمناسبت جشن غدیر برگزار شده است بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 08 July 2023
 

حضور بیشتر مردم در اقتصاد معجزه می‌کند

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شوای عالی سران قوا: محسن رضایی به اتفاق  آقا محمدی، رییس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور از رزمایش جهادی ستاد توانمند سازی بازدید و گزارش اقدامات این ستاد در سراسر کشور توسط دبیر این ستاد ارائه شد. 

رزمایش غدیریه بهارستان انواع توانمندی‌های خودجوش مردمی را به نمایش گذاشت. از گروههای هنری و آموزشی تا ورزش و فرهنگ و اشتغال آفرینی و اقدامات کم نظیر جوانان نابینا، دیدنی بود.

رضایی در گردهمایی ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: مردم ایران معجزه آفرین هستند و نمونه آن شکست رژیم شاه با وجود قوی‌ترین نیروی نظامی و سازمان اطلاعات منطقه و حمایت همه جانبه قدرت‌های جهان بود. معجزه دیگر، دفاع مقدس است که کشور مورد تجاوز دولتی تا بن دندان مسلح و مورد حمایت قدرت‌های جهان ایستادگی کرد و ذره ای از خاک وطن را از دست نداد‌. 

وی ادامه داد: حال این مردم معجزه گر چطور نمی تواند بر مشکل اقتصادی فائق آید؟ مشکل استفاده نکردن از خود مردم در میدان اقتصادی است. ما باید از همان فناوری که در انقلاب و دفاع مقدس استفاده کردیم و منجر به پیروزیمان شد در حوزه اقتصاد نیز استفاده کنیم. 

حضور بیشتر مردم در اقتصاد معجزه می‌کند

رئیس دبیرخانه شورای عالی سران قوا با اشاره به اهمیت معنویت و اخلاق در کنار پیشرفت مادی افزود: پیشرفت صرف مالی و اقتصادی کافی نیست و  باید اخلاق، برادری، معنویت، انسانیت و محبت در کنار پیشرفت مادی حکمفرما شود. 

دکتر رضایی در پایان گفت:  ما باید کارهای مادی را در کنار مسائل فرهنگی و معنوی پیش ببریم و همه این‌ها را در کنار هم داشته باشیم که من نام آن را فناوری سلیمان گذاشته‌ام و همین فناوری منجر به پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
قرار بود شما ارزش پول ايران را بالا ببريد بشه اول منطقه. چي شد؟
اگر شما در تقسیم بودجه و مالیات ستانی کاملا شفاف عمل کنید و سازمانی را از پرداخت مالیات بی جهت معاف نکنید و به fatf بپیوندید معجزه اتفاق حواهد افتاد. در غیر این صورت مانند الان تورم و فرار مالیاتی و رانت تا ابد ادامه دارد!
کاملا درست است حضور بیشتر مردم در اقتصاد معجزه می‌کند اما تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس کاملا خلاف جهت این واقعیت نتیجه دارد و خواهد داشت
چگونه دقیقا چگونه؟
منطور ایشون از مشارکت مزدم...پرداخت مالیات هر چه بیشتر هست...که واقعا معجزه میکنه!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست