بازدید 3409

دبیرکل پایداری: نباید در کشور به اختلافت دامن بزنیم

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 07 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، صادق محصولی در جلسه با نخبگان با بیان امروز شرایط سختی است و واقعا در شرایط جنگی قرار داریم، اظهار کرد: امروز صدای تیر شنیده نمی‌شود و تیر شلیک شده کسی را هم زخمی نمی‌کند اما دشمن با همه توان وارد جنگ شده و در صدد ضربه زدن است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش دارد که به همه چیز مسلط شود، تصریح کرد: امروز دشمن همه امور ما را رصد می‌کند و ما نباید از این امر غافل شویم.

وی با بیان اینکه به تجهیزات نطامی نیاز داریم و بهترینش را هم می‌سازیم، افزود: اما امروز باید گفتمان انقلاب را پیش ببریم.

محصولی با بیان اینکه امروز باید به قدرت الهی وصل شویم و اگر وصل شویم از چیزی هراس نخواهیم داشت، ادامه داد: امروز اگر بخواهیم پای انقلاب بایستیم باید هزینه بدهیم.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب هر جا پیروز شده نتیجه مقاومت بوده است، تصریح کرد: اگر مقاومت نباشد به هیچ چیز نمی‌رسیم.

محصولی تاکید کرد: امروز اصل کار، کار تشکیلاتی است و باید در این زمینه همت کرده و در زیر لوای ولایت تلاش کنیم.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید قدر رهبری و ولایت را بدانیم، افزود: امروز همه باید با کار تشکیلاتی و جهادی کار کنیم و به دنبال پست و مقام و وزارت نباشیم.

وی با بیان اینکه تلاش جبهه پایداری این است که با تلاش و وحدت در راستای اعتلای کشور کار شود، تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود جبهه پایداری فقط خودش را قبول دارد، اختلاف افکنی است و تلاشی برای ایجاد اختلاف و تفرقه است.

محصولی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، تصریح کرد: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در برخی مواقع اختلاف سلیقه‌هایی هم وجود دارد، تصریح کرد: مثلا در مورد حجاب اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد ولی تاکید بر اجرای حکم خداست بنابراین نباید اجازه دهیم اختلاف سلیقه موجب کدورت و اختلاف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی