بازدید 3248

تغییر قریب الوقوع مدیرعامل بنیاد فارابی؟

منابع متعددی از تغییر جوادی خبر می‌دهند و پیگیری‌های «تابناک» از مقامات مختلف نیز منجر به تکذیب این خبر نشد. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، در آینده نزدیک خواهد بود؛ چرا که فارابی در ماه‌های آینده درگیر تولیداتش برای جشنواره فجر چهل و دوم خواهد شد و تغییرات در آن دشوار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 06 July 2023

تغییر قریب الوقوع مدیرعامل بنیاد فارابی؟

منابع متعدد از تغییر قریب الوقوع مدیرعامل بنیاد فارابی، مهم‌ترین نهاد سینمایی کشور خبر می‌دهند؛ مسئله‌ای که این بار از سوی متولیان امر تکذیب نشده است.

به گزارش «تابناک»؛ سیدمهدی جوادی 28 مهر 1400، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد. در تمامی دوران فعالیت جوادی به ویژه در یک سال اخیر، بحث جابجایی او یکی از گمانه‌زنی‌ها بوده اما در فاصله چند ماه تا برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 1401، این زمزمه‌ها تشدید شد و رنگ خبر به خود گرفت اما در نهایت از سوی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکذیب شد. با این حال این بار به شکل جدی تر، بحث تغییرات پیش کشیده شده است.

در همین زمینه ایسنا گزارش داد، بنیاد فارابی با چندین فیلم در جشنواره فجر ۱۴۰۱ حاضر و بسیاری معتقد بودند که فضا به نفع ابقای جوادی هموار شده است. اما اکنون و دو روز پس از معرفی فیلم‌های بنیاد فارابی برای جشنواره فجر ۱۴۰۲، زمزمه تغییر مجدد جوادی و جایگزینی مجید زین‌العابدین که سابقه مدیریت در تلویزیون را هم دارد، مجددا جدی شده و مقدمات این تغییر در حال اجراست.

همچنین تسنیم در تایید این اتفاق گزارش داد که پیگیری‌اش از مدیران مربوطه تنها به اینجا می‌رسد که گویا تغییراتی قرار است اتفاق بیفتد اما همه‌چیز منوط به بازگشت وزیر ارشاد از روسیه است. گمانه‌زنی‌ها حکایت از تغییر سیدمهدی جوادی مدیرعامل کنونی بنیاد سینمایی فارابی دارد و در عین حال نام مجید زین‌العابدین مدیر سابق شبکه یک سیما و مدیرعامل چند صباحِ قبل بنیاد رودکی برای تصدی این مسئولیت به گوش می‌رسد. او در حال حاضر دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ارشاد است. در سابقه او علاوه بر مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مدیریت شبکه‌های یک ، سه و پنج سیما، دبیر شورای اتاق فکر سینما در رسانه ملی و... دیده می‌شود.

تغییر قریب الوقوع مدیرعامل بنیاد فارابی؟

بنابراین منابع متعددی از تغییر جوادی خبر می‌دهند و پیگیری‌های «تابناک» از مقامات مختلف نیز منجر به تکذیب این خبر نشد. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، در آینده نزدیک خواهد بود؛ چرا که فارابی در ماه‌های آینده درگیر تولیداتش برای جشنواره فجر چهل و دوم خواهد شد و تغییرات در آن دشوار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست