بازدید 14683

عرضه منظم محصولات سایپا به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو،‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت منظم و در موعد مقرر به متقاضیان عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ 06 July 2023
عرضه منظم محصولات سایپا به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو
 
به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ ‌‌حسین كاظمی طرقی درباره اجرای مرحله دوم عرضه محصولات در سامانه يكپارچه تخصيص خودرو،‌ اظهارداشت: با عدم حضور ايران خودرو در این مرحله، گروه خودروسازی سايپا با عرضه 11 محصول، با استقبال بالای متقاضيان روبرو شد.
 
او ادامه داد: گروه خودروسازی سايپا با درک صحيح حساسيت شرايط و اهميت حفظ ثبات ايجاد شده در بازار خودرو، برنامه‌ريز‌ی‌ لازم را در مديريت عرضه محصولات با در نظر گرفتن تعهدات موجود و برنامه توليد خود داشته است و بر این اساس فراخوان جهت واريز وجه را از تاريخ 25 خردادماه آغاز کرد.
 
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای حدود يكصد هزار متقاضی مشاركت‌كننده برای6 محصول عرضه شده،‌ طی 7 مرحله فراخوان داده شده است،‌ تصریح کرد:  وضعیت این گروه از متقاضیان مشخص شده است و افراد نسبت به ثبت نام در سيستم فروش اقدام کرده‌اند.
 
او تاکید کرد: همانگونه كه از شرايط بازار برآورد می‌گردد، نتيجه اقدامات در افزایش تولید و عرضه خودرو، منجر به حفظ ثبات قيمت خودروهای این مجموعه در بازار شده و به‌عبارتی با پاسخ به درخواست‌های خريد، رضايتمندی متقاضيان محصولات گروه خودروسازی سایپا به دست آمده است.
 
 کاظمی طرقی گفت: انضباط در اجرای عرضه محصولات، متناسب با برنامه توليد در فرآيند گروه خودروسازی سایپا كاملا مشهود است.   
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست