بازدید 5533
۱

با نامه سانتاکلارا محبی هم از چنگ استقلال پرید

کد خبر: ۱۱۸۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 05 July 2023

محمد محبی هم از باشگاه استقلال دور شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پاسخ باشگاه سانتاکلارا پرتغال به نامه باشگاه استقلال که در آن تاکید دارد بند خرید دائمی محمد محبی به دلیل عدم پرداخت ۱۴۰ هزار از مبلغ انتقال قرضی، امکانپذیر نمی باشد، به انتشار عمومی درآمد.

به این ترتیب توافق قبلی دو باشگاه باطل شده است و باشگاه استقلال هم دست به دامان خود محبی شده که برای ماندن با پیراهن آبی، تلاش کند.

بیانیه باشگاه استقلال که سعی در انداختن تقصیرها گردن مدیران قبلی دارد، منتشر شده است:

باشگاه استقلال تلاش بسیار زیادی برای انجام  انتقال محبی داشته اند و تمام سعی خود را جهت به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داده اند.

بنابراین بد عهدی و بد رفتاری‌هایی که در گذشته در خصوص قرارداد آقای محبی صورت گرفته، باعث شده است که تلاش‌های فراوان سرپرست محترم مدیرعاملی باشگاه بی نتیجه مانده باشد. 

در نتیجه، با توجه به مسائل مطرح شده، تنها شخصی که می‌تواند به ماندن آقای محبی در تیم استقلال کمک کند، خود آقای محبی است و امیدواریم که ایشان نیز در راستای این امر و رضایت مدیران باشگاه سانتاکلارا، اقدامات مثبت خود را ادامه دهند. زیرا زمانی که باشگاه ایشان رضایت نمی‌دهد، بازیکن می‌تواند اعلام کند که من در سانتاکلارا می‌مانم یا فقط و فقط به باشگاه استقلال می‌روم، و باشگاه سانتاکلارا نمی‌تواند بازیکن را بدون رضایت ایشان به باشگاه دیگری بفرستد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ماموريت به پايان رسيد
بيرو برگشت
حجت رفت
محبي هم رفت
همه اينها تقصير پرسپوليسه. حتما ديگه!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی