بازدید 9604
۶

متوقف شدن کاشت حلزون برای ناشنوایان

کودکان و نوجوانانی که تعداد آنها بیش از ۱۵۰ نفر است و به وسیله کاشت حلزون می‌شنیدند الان ۳ ماه است که در سکوت کامل زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 05 July 2023

به گزارش «تایناک»، خبرگزاری صداوسیما متن پیام شهروندی را منتشر کرده که از قطع شدن روند خدمات و تحویل دستگاه‌ها و قطعات کاشت حلزون برای ناشنوایان گلایه کرده است:

حدود ۳ ماه است که روند خدمات و تحویل دستگاهها و قطعات کاشت حلزون به دست ناشنوایان که عمل کاشت انجام داده اند به طور کلی قطع شده است.

کودکان و نوجوانانی که تعداد آنها بیش از ۱۵۰ نفر است و به وسیله گوشی کاشت حلزون می‌شنیدند الان ۳ ماه است که در سکوت کامل زندگی می‌کنند.

روند کند اداری و کاغذ بازیهای اداری که باعث کوچک شدن دنیای کودکان شده است.

آنها حق دارند بشنوند. هیئت امنای ارزی، بانک مرکزی، اداره تجهیزات پزشکی، گمرک امام خمینی، شرکت سهند طب درمان ،که هر کدام به نوعی در وارد کردن این دستگاهها دخالت دارن تا کنون توان حل کردن این مشکل را نداشته اند و هر کدام آن دیگری را مقصر میداند.

حال تکلیف بچه های بیگناه و بی زبان ما چیست. چه کسی جواب سکوت پر از صدای حق خواهی آنها را میدهد و تا کی باید با التماس انتظار بکشند.

گفتنی است، بر اساس آخرین ویرایش منابع علمی در سال ۲۰۲۰ زمان طلایی کاشت حلزون شنوایی صفر تا ۱۸ ماهگی و این زمان در ایران صفر تا چهار سالگی است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
خجالت اوره.
خوب آقایان و مسئولان اگه راست می گویند که گشایش ارزی داشته اند و عرضه دارند کاری انجام دهند.
خیریه خانم کتایون ریاحی بسیار در این زمینه کوشش داشته‌اند.
آقای وزیر بهداشت صحبتی ندارید؟
دیروز افاضاتی کردید ...
درود بر خبرگزاری ها و خبرنگارانی که این اخبار را منتشر می کنند و پیگیری می کنند. تا با این کار شاید بتوانند به افراد ذینفع کمک نمایند. مسئولین ، خداوکیلی به جای این همه حیف و میل و ریخت و پاش های الکی کمی هم به درد مردم ناتوان و مردم ضعیف برسید.
متاسفانه کاشت حلزون هم مافیایی شده و 300 میلیون تومان آقایان دکتر می گیرند در حالیکه هزینه دولتی اون 10 میلیون تومان ولی در صف های چند ماهه . مطمئن باشید این کمبودها برای افزایش مشتری بخش خصوصی است والدین حاضرند زندگیشون رو بفروشند چند روز زودتر بچه شون مشکلش حل بشود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست