بازدید 4469
۸

درخواست هوادار مضروب استقلال از باشگاه

هوادار مضروب استقلال گفت: از اتفاقاتی که در نخستین تمرین آبی‌پوشان رخ داد شوکه هستم و از باشگاه می‌خواهم که پیگیر وجهه از دست رفته ما باشد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ 03 July 2023

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال ‌تحت تأثیر حضور برخی اراذل و اوباش قرار گرفت و این افراد با حضور روی سکوهای کمپ مرحوم ناصر حجازی برخی تماشاگران را کتک زدند.

احسان رستگاری هوادار مضروب استقلال در واکنش به حمله اراذل به جایگاه تماشاگران و کتک خوردن از آنها‏ به خبرنگار تسنیم گفت: من یک هوادار عاشق هستم و برای دلم و علاقه‌ای که به استقلال دارم و برای حمایت از تیمم به تمرین آمدم اما اتفاقاتی افتاد که شوکه شدم و باعث شد به نوعی ”هنگ“ کنم. اطرافیان و دوستان و آشنایان از من می‌پرسند که چه کار کرد که این اتفاق افتاد. در صورتی که ما برای تشویق تیم‌مان به محل تمرین آمدیم.

وی عنوان کرد: این حق هوادار هست که نظرش را بگوید و نسبت به عملکرد مدیران باشگاه و حتی کادرفنی تیم معترض باشد. در تمام دنیا مرسوم است و حتی بزرگترین بازیکن دنیا هم مانند مسی با آن همه افتخار، وقتی هواداران پاری‌سن‌ژرمن از این بازیکن ناراحت بودند، مسی را ”هو“ کردند اما آنجا کسی به تماشاگران حمله نکرد. ما هم در تمرین خیلی مسالمت‌آمیز اعتراض‌مان را نسبت به عملکرد مدیران باشگاه بیان کردیم و به دنبال هیچگونه درگیری و اغتشاشی نبودیم.

هوادار مضروب استقلال افزود: فقط در حال شعار علیه مدیران باشگاه بودیم و کار خاص دیگری انجام ندادیم اما به یکباره دیدیم که چند نفر غول‌پیکر در حال بالا آمدن از نرده‌ها هستند. من هم کار خاصی نکردم و انتظار نداشتم آنها به من حمله کنند. شاید لباس زردرنگ من باعث شد که بیشتر به چشم بیایم و این افراد مستقیم به من حمله کردند. قبلاً در زمان علیرضا منصوریان هم به تمرین رفته و این افراد را دیده بودم و چون سابقه آنها را می‌دانستم هیچ عکس‌العملی نشان ندادم. در حال حاضر هیچ شکایتی از این اراذل و اوباش ندارم اما از باشگاه استقلال می‌خواهم پیگیر وجهه از دست رفته ما باشد. 800 کیلومتر از اهواز نیامدم که تهدید شوم، اراذل و اوباشی که به ما حمله کردند از ابتدای تمرین در زمین بودند و هیچ کس هم به آنها کاری نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
مملکت بی قانون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اولاً که مملکت بی قانون نیست !
ثانیاً برای هر نفر که نمی شود یک مامور گماشت !
ثالثاً اگر چهارصد پانصد نفری از هواداران استقلال کمی غیرت به خرج میدادند هانی کرده که سهله پدر جدش هم میامد را باید اینقدر میزدند که دیگه جرات تکرار نداشته باشه !
بنده خدا از ترس جونش میگه شکایت ندارم . خواهشمندیم دادستانی از جنبه عمومی جرم شکایت کند و جلوی این اراذل رو بگیرد
از اهواز اومدی رفتی تمرین تیم یه شهر دیگه؟؟؟؟
هویت فوتبالی هم یعنی نداری!؟
نتایج این لیگ بی در و پیکر را در بازی های تیم ملی خواهید دید.
از خودشونند و یک عمره که مواجب میگیرند
ترسیدی یا ترسوندنت که شکایتی ازشون نداری بی وجود برو دستشونم ببوس زدنت!
آقای بیرانوند کلاهتو بالا بذار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست