بازدید 2790

اهدای ۱۰۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد از اهدای ۱۰۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 03 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمیته امداد در مراسم اهدای ۲۰ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف که در شهرستان شهریار برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: از امام صادق (ع) نقل شده است که عید سعید فطر و عید قربان در برابر عید غدیر مانند ستارگان در کنار ماه هستند.

سیدمرتضی بختیاری با تقدیر از نقش‌آفرینی خیران در تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، افزود: زبان ما برای قدردانی از خیران و نیکوکارانی که شادی را به خانه ۲۰ هزار نوعروس آوردند، قاصر است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی جهیزیه اهدا شده ۳۳ میلیون تومان است، گفت: قیمت این اقلام در کارخانه بیش از ۴۰ میلیون تومان است، اما تولیدکنندگان به ما کمک کردند و اقلام را با قیمت مناسب در اختیار ما گذاشتند.

بختیاری با بیان اینکه همه امدادگران در مجموعه کمیته امداد، نوکری مردم می‌کنند، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع جهیزیه است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک تولیدکنندگان ۸۳ هزار جهیزیه اهدا کردیم، گفت: امسال نیز تا پایان سال ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد کالا‌های جهیزیه از تولیدات داخل است، خاطرنشان کرد: امروز ۲۰ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف ارائه شد و با کمک خیران، روز ۱۷ ربیع‌الاول نیز تعداد ۳۰ هزار جهیزیه دیگر به مددجویان اهدا خواهد شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست