بازدید 44466
لیست سی نفره همراهان درخواستی برای پرواز لس‌آنجلس را منتشر کنید

اختصاصی تابناک از دلیل کارشکنی آمریکا در صدور ویزای تیم ملی والیبال / کتمان تخلف دو سال قبل توسط فدراسیون ایران / در فرودگاه شیکاگو چه گذشت؟

ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
کد خبر: ۱۱۸۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱ 03 July 2023

جنجال بزرگ ویزای آمریکا برای تیم ایران، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ را تحت تاثیر حواشی خود درآورده، ولی اصل ماجرا چیست و چرا تا اینجا ادامه پیدا کرده است؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی والیبال با مدیریت محمدرضا داورزنی در راس فدراسیون، بدترین فصل نتیجه‌گیری خود در میان غول‌های والیبال دنیا را پشت سر می‌گذارد؛ شکست‌های پیاپی که امید به کسب سهمیه المپیک پاریس با نسل جدید را کاهش داده و از حالا باعث انداختن توپ به زمین کادرفنی و ضعف آن، از سوی رئیس شده است.

در چنین شرایطی چه دستاویزی می‌تواند تمرکز مردم را از روی باخت‌های متوالی و بحث‌برانگیز تیم ملی و مدیریت رو به افول والیبال ایران منحرف سازد؟ شاید توسل به اقدامات دشمن شماره یک، بهترین حربه تشخیص داده شده است اما بهانه این کارشکنی را چه کسانی به آمریکایی‌ها داده‌اند و چرا آدرس غلط به مردم داده می‌شود؟ بده‌بستان‌های رییس برای اعزام مسافران خاص و سفارشی چه نقشی در این ماجرا ایفا می‌کند؟

اختصاصی تابناک از دلیل کارشکنی آمریکا در صدور ویزای تیم ملی والیبال / کتمان تخلف ۲سال قبل توسط فدراسیون ایران / در فرودگاه شیکاگو چه گذشت؟ 

آمریکا به امین اسماعیل نژاد و محمد طاھر وادی، دو بازیکن کلیدی تیم ملی والیبال، ویزا نداد تا یکشنبه کاروان نصفه و نیمه ایران با ١٢ بازیکن و ۴ نفر کادر فنی، راھی لس آنجلس شود. گفته می شود، ویزای بهروز عطایی سرمربی تیم، حسین خوریانی آنالیزور و ھمایونفر و ولی زاده بازیکنان تیم امروز دوشنبه صادر شود و آنها چند ساعت پیش از مسابقه با فرانسه به آناھایم لس آنجلس می رسند.

کسی ادعا ندارد درصورت بهره‌گیری ایران از ترکیب کامل، قطعا هرچهار مسابقه را می‌بردیم؛ چه نتایج بازی‌های گذشته این فصل که مشکل ویزا وجود نداشت خود گویای همه چیز است. جالب آنکه تیم ایران بازی‌اش با آمریکا را در هفته قبلی، با شکست پشت‌سر گذاشته و قرار نیست در آناهایم با میزبان روبرو شویم. پس مرتبط دانستن بحران ویزا با منافع حریف نیز رد می‌شود. پس هدف میزبان از این ضربه تشریفاتی و آلوده به سیاست چیست؟ 

پیگیری‌های تابناک از منابع آگاه درباره واقعیت ماجرا و قرائت جنجالی فدراسیون والیبال از این اتفاق اما کمی متفاوت است؛ بدبین ترین تحلیلگران ھم تصور نمی کردند آمریکا به چند بازیکن اصلی تیم ملی، ویزای سفر به لس آنجلس را ندھد، چون ھمین دو سال پیش تیم ملی والیبال با ترکیب کامل به شیکاگو رفت و سال قبل‌تر ھم به تمام کادر و بازیکنانش ویزای سفر به آمریکا داده شده بود، پس دلیل انجام چنین رفتار متناقضی در قبال بازیکنان ملی‌پوش ایران در فصل جاری چیست؟

استخراج و گزارش حقیقت در روزھایی که روابط عمومی ها با قلب واقعیت، ماشین پروپاگاندا و دروغ‌شان را روشن کرده اند، بسیار دشوار و طاقت فرساست. فدراسیون ایران ابتدا آمریکا را تھدید به عدم حضور در ھفته سوم لیگ ملت ها کرد، سپس کوشید محمدرضا داورزنی را یگانه منجی والیبال و برطرف کننده مشکلات ویزا و احتمالا در ادامه ناجی نتایج ضعیف تیم ملی در فصل جاری معرفی کند؛ در ادامه ھم بلوف ها را کنار گذاشت و نیمی از بازیکنان تیم از فرانکفورت آلمان و چند بازیکن خارج از لیست نھایی از تھران به لس آنجلس رفتند؛ آن هم در حالی که ھنوز برای سرمربی تیم ویزا صادر نشده است!

آمریکا با توجه به سابقه دو دوره گذشته لیگ ملت ها و ھمچنین سابقه ویزا دادن به تیم ملی جوانان ایران، چرا این‌ بار کارشکنی کرد؟ پاسخ به این پرسش مستلزم این است که فدراسیون ایران به این سوال پاسخ دھد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت ھا) چرا برای حداقل سی مدیر و ھمراه تیم از جمله مدیر روابط عمومی فدراسیون، نایب رییس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده ھا نفر دیگر به عنوان ھمراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟

و پرسش مھمتر اینکه چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم یعنی اسماعیل نژاد و صالحی اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه داده است؟ 

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در ویدئویی پنج دقیقه ای که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده توضیح می دھد که با تمام کارشکنی های ایالات متحده، کاروان ایران با ٢٠ نفر سفرش به آمریکا را شروع کرده است؛ شریفی، جلوه، رمضانی، حاجی‌پور، سعادت، موسوی، کریمی، خانزاده، اسفندیار، افشین‌فر، موذن و حضرت پور ١٢ بازیکن کاروان ابتدایی ایران ھستند که همراه طلوع کیان مربی تیم، محمدی سرپرست و ھمچنین دو مربی لھستانی تیم به لس آنجلس پرواز می کنند. اما آیا فدراسیون والیبال حاضر است اعلام کند چهار نفر دیگر مورد ادعای داورزنی در این پرواز چه کسانی ھستند؟ با ھزینه چه کسی و چرا به آمریکا می روند؟ به جز این چهار نفر برای چه کسانی ویزا صادر شده و آنها ھم به ھمراه تیم راھی لس آنجلس می شوند؟ کار این جماعت در حاشیه مسابقات هفته سوم، دقیقا چیست؟ این سیاهی‌لشکر چقدر اهمیت دارند که کل تیم ایران را دچار چالش کنند.

دو سال پیش فدراسیون والیبال ایران ھمچون سال قبل‌تر آن، فهرست بلند بالایی از درخواست کنندگان ویزا را به سفارت آمریکا در دوبی ارائه داد و بعد از گرفتن ویزا برای تمام درخواست کنندگان، کاروان تیم ملی با کل نفرات راھی شیکاگو شد.

تابناک دریافته است با توجه به اینکه برخی از دریافت کنندگان ویزا در آن سال، خارج از کاروان تیم ملی و جداگانه به آمریکا ورود کرده بودند، مقامات آمریکایی خواستار توضیح امیر خوشخبر سرپرست وقت تیم برای ورود خارج از کاروان چندین نفر به خاک آمریکا شدند و تاسف بار است که بازیکنان تیم ملی را برای همین خبط چندین ساعت در فرودگاه نگه داشتند. 

آمریکایی‌ها از دو سال پیش پیگیر همان پرونده ورود خارج از تیم و بدون ضابطه برخی از دریافت کنندگان ویزای همراه تیم والیبال به کشورشان بودند و اکنون با صدور ویزا برای ١۴ بازیکن ( ویزای دو بازیکن ھم احتمالا روز دوشنبه صادر می شود) و شش عضو کادر فنی، پیام روشنی به فدراسیون غیرشفاف والیبال ایران می‌دھند. ھمان پیامی که ھمه تیم های جهان می‌دانند؛ اینکه هر تیم ملی از ١۴ بازیکن و ۶ عضو کادر فنی تشکیل می شود و اگر به قوانین کشور مقصد بی اعتنایی شود، آنها هم بهانه کارشکنی و آزار و اذیت را پیدا می‌کنند.

خصومت و کارشکنی سیاسی آمریکایی ها علیه ورزش ایران در حالت عادی هم بر کسی پوشیده نیست؛ اما با پروپاگاندا و اطلاعات غلطی که فدراسیون والیبال با بی‌گناه انگاشتن خود برای بازی با افکار عمومی و توجیه رفتار خارج از ضابطه و اخلاق ارائه می‌دھد، روند اطلاع رسانی و گزارش واقعیت‌ھا، کند و پیچیده‌تر شده است.

به ھر حال تیم ملی والیبال در ھفته سوم و پایانی لیگ ملت ها، چهار مسابقه سخت به ترتیب با فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا، آن ھم در وضعیتی نامتعادل و غیرعادی برگزار خواھد کرد. با تصمیم فدراسیون جھانی امتیازات این سه مسابقه در رنکینگ جھانی ایران اعمال نخواھد شد؛ موضوعی که باز ھم برای فریب افکار عمومی اعلام شد، برای نخستین بار است که انجام می شود و دستاورد بی بدیل «محمدرضا داورزنی» است؛ مدیر بازنشسته ای که با کنار نرفتن از صحنه والیبال آنچه برای سال‌ها کاشته بود، به دست مدیر روابط عمومی‌اش داده تا با بازتاب منحرف‌کننده رسانه‌ای، برای چند صباحی حضورش در والیبال ادامه‌ یابد و خود را برای وزارت ورزش، دولت و مجلس عزیزتر کند.

نویسنده: فراز الوند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۵
یعنی اگر چهار تا سواد اموز نهضت سواد اموزی بعد از چهل سال درست اموزش داده بودند الان بهتر از این کارشناسان و دیپلمات ها و مدیران و وزرا کشور و روابط حارجی و حقوقی را اداره میکردند. ر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اون موقعی که شعار مرگ بر آمریکا می دهید، فکر تبعاتش را هم باید بکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
احتمالاً آقای رییسی و همراهان از حالا در پی تدارک و گرفتن ویزا برای شرکت و البته سخنرانی در جلسه سازمان ملل در نیویورک در شهریور آتی هستند! چرا آمریکا به اینها به راحتی اجازه ورود می دهد، اما برای مردم عادی و ورزشکاران مانع تراشی می کند؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
چرا احسان حدادی که پرتاب دیسکش دیگر حتی به 40 متر هم نمی رسد هر سال به حساب فدراسیون دومیدانی و بیت المال برای تمرین به آمریکا سفر کرده و آمریکا هم به او ویزا می دهد؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اتفاقا خوب بلدن اداره کنند و قوانین را هم خوب بلدن
فقط وقتی می خوان سوء استفاده کنن، مجبورن خودشونو بزنن به نفهمی
مشکل کل مملکت اینه که ما صداقت رو کنار گذاشتیم و دنبال منافع شخصی و حزبی و باندی به جای منافع ملی هستیم
مهم این هست که میگن ما چهل نفر و پنجاه نفر مانند مدیر جهانی که ۱۵۰ نفر یا مدیران تدبیری که هر ماه به نیویورک و امریکا فک و فامیل را با هزینه بیت المال بار هواپیما میکردند ویزای امریکا و هرب وحشی را میگیریم. ما شرق گراها به شرق چشمک می زنیم ولی با تمام وجود و نیرو به سوی غرب روان هستیم. ما این هستیم .
اینها فکر می کنند همه جا ایران هست که زرنگ بازی در بیاورند و حکم ذندان ۳۱ ساله را بپیچونند و دوستاشون همینجوری روی دوستی ۸۰۰۰ میلیارد تومن در لواسان و قزوین و ورامین و سعتدت اباد و فرشته و.... به اسمشون بزنند و
سفره ای پهنه، حیفه نخورن دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
وقتی 40 سال است که در هر مراسمی در ایران شعار مرگ بر آمریکا داده شده و پرچم این کشور سوزانده و لگد مال می شود، من اگر جای آمریکا بودم نه به ورزشکارهای ایرانی و نه به هیچ مسئول ایرانی ویزا و اجازه ورود نمی دادم.
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
کاملا موافقم. ببینید که دشمنی یکطرفه شروع شده و ادامه پیدا کرده است.
مافیای سیسیل هم اینطور نیست که ورزش در ایران هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
جالبه که تابناک هم که حقیقت را می دونه باز اصرار داره بگه آمریکایی ها سیاست را قاطی ورزش کردند و کارشکنی کردند!!!! خوبه خودت داری می گی خرابکاری از طرف فدراسیون خودمون بوده و قضیه اصلا ربطی به سیاست نداره
تابناک..۸۰ ستل پیش امریکا تو ژاپن بمب زد. الان اسراییل حقوق فلسطینی ها را زیر پا میگذاره. الان ملت الجزایر پاریس بپا خواستند و.... انوقت شما تلاش دارید با مسایلی بس کوچک و تخلفات ناچیزی در اوقاف قزوین یا طبری و... شهد پیروزی را به کام شرق گراها و مهاجران لندن تلح کنی؟ از روز قیامت و نداشتن ساعت چند میلیاردی و موبایل و کامپیوتر اپل و قحطی ساندیس و رانت نمی ترسی!
اكثر جاها همين خبر است
تاسف آور است. اگر امین اسماعیل نژاد مشکل سربازی دارد، چطور به اروپا سفر می کند. مشکل سربازی، مشکل کشور ما است که اجازه خروج نمی دهد. نه کشور مقصد.
کلا با این فدراسیون و با وجود جوانان شایسته تحقیر شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
دوست عزیز آمریکا به افرادی که در سپاه خدمت سربازی گذرانده باشند سختی گیری می کند و احتمالا ویزا نمی دهد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
مشکل سربازی شون محل خدمت در دوران سربازی و احتمالا سرباز سپاه بودن و آمریکا به افرادی که سرباز سپاه بودن ویزا نمیده. کارت پایان خدمت جزو مدارک مورد نیاز برا صدور ویزا هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
آمریکا به کسانی که خدمت سربازی شون رو در سپاه و ارگان های وابسته انجام داده باشن ویزا نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
كارت پايان خدمت مدرك ضروري براي اخذ پاسپورت است نه ويزا
آقازاده داورزنی یادتونه با پورشه و مال بادآورده پدر چه یکه تازی در اینستاگرام می کرد ؟
خب اینم باباشه دیگه!
پاسخ ها
Kaktose288
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
کشورمقصدکاری به سربازی نداره ،همیشه هر تیمی به هرکشور سفرمیکنه۱۰ الی۲۰نفرنامربوط راهم برا خوشگذرانی وتجارتش راهم ویزا میگیرند با پول مردم میفرستند،تاحالا کجا دیدی یه تیم کشوری مشکل ویزاداشته باشه غیرازایران
عجب !
ممنون از نگارنده مقاله که یادآوری کرد که طبق معمول ، مشکل اصلی ورزش ما ، طمع خوشگذرانی و جهانگردی مدیران و وابستگانشان است . حتی به قیمت باخت تیم و ناراحتی و افسردگی مردم
کلا نمیشه تو هیچ کاری که انجام میشه رد پای رانت و دروغ وپارتی بازی نباشه ،اینا رو باید تو قانون اساسی هم اضافه کنن
ماهیت و منشا عشق و نفرت یکی است: هورمون اوکسی توسین. کسانی که از امریکا نفرت دارند بواقع عاشق امریکا هستند.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
یک نکته علمی را بیان کردی.
تا این آمریکا هست مسئولین ناکارامد ما بهانه واسه همممممه کاراشون دارن...
به به همه جا مافیا کلا این روسای تمام عمر کی دست از سر این ملت بر می دارند؟ مگر در این مملکت ما آدم نداریم یعنی در بین 80 میلیون ایرانی چند آدم کاردان پیدا نمی شود که چرحه مدیران کشور محدود است و همیشه از پستی به پست دیگر در حال مهاجرت هستند؟
خواهشا نفرمایید که به خاطر تعهد این افراد ثابت پستهای مدیریتی هستند از بین طیف حزب اللهی هم اگر بگردید بلاخره آدم برای مدیریت (به گمانم بسیار شایسته تر از افراد فعلی) یافت خواهد شد. به هر حال در هر سال دانشگاه بوده اند افراد معتقد که طرفدار پر و پا قرص نظام هم باشند و در عین جال شایسته علمی هم باشند. چرا آنها را در چرخه مدیریتی راه نمی دهید.
کلا تقدم تعهد به تخصص هم به نظرم بهانه است اگر بپذیریم که حداقل 10 درصد طرفدار نظام وجود دارد این یعنی 8 میلیون نفر!!! در بین آنها حتما فرد شایسه و متخصص می توان یافت حال بیابید پرتقال فروش را!!!!
اگر واقعا آنچه نوشته اید حقیقت داشته باشد باید بسیار تاسف خورد که اینچنین مدیرانی در راس بعضی امور هستند.جدا مایه شرمساری است.
تیم های ورزشی ما، تنها شانس مسئولین وزارت ورزش هستند که باهاشون یه چند صباحی گردشگری کنند

حالا اینم ازشون بگیر

میتونی؟
چرند میگی چون کشورهای میزبان غیر از آپریکا برای صدور ویزا مشگلی نداشتند
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
حرف های عجیبی میزنی ،به خاطر اینکه اون کشور ها غیر از امزیکا بودن،اگر واقعاً امریکا سیاسی کاری میکرد اتفاقا باید ویزا میداد،چون وجهه بین‌المللی بهتری داره
حتما غربزده های حقیر خواهند نوشت حق ما است که با ما اینگونه رفتار شود.
بعد می نویسند ورزش سیاسی نیست.
بعد می نویسند باید روسیه از ورزش محروم شود
باز می نویسند نباید ورزش را نسبت به اسراییل سیاسی کرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
خوندی متن رو یا فقط اومدی دو تا توهین کنی و بروی!!!!!
شهریار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
متاسفانه طرفداران باطل بسیار زیادند دوست عزیز
مملکت گل وبلبل یعنی این. ...برن آمریکا بازیکن وسرگرمی نرود آمریکا
همگی سوت بزنید شاید حجت الاسلام اژه ای که گفته حامی سوت زنان است متوجه شود!!!!
مدیران ما مثل انرژی هستند از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شوند و هیچگاه از بین نمی روند. اقای داور زنی هم مثل دیگر مدیران ما چنین است. اگر حتی از والیبال بروند کنار ، جای دیگه بصورت مدیر جدید در پست جدید ظاهر خواهند شد.
الان بی کفایتی خودشون رو گردن آمریکا میندازن
شاید مقصد بعدی ایشان به دلیل آمریکا ستیزی اش وزارت ورزش باشد
دولت آمریکا سپاه را گروه تروریستی اعلام کرده و کسانی که حتی خدمت سربازی در سپاه بودن ویزا نامیده حتی اگر برا همراهان ناشناس تیم بهانه داشت برای بازیکنان و مربی و سرمربی هیچ دلیلی قابل قبول نیست و فدراسیون جهانی به همین دلیل قبول کرد ایران انتخاب کند نتایج در رنکینگ محاسبه بشود یا نه صدور ویزای تیم و کادر مربیان از وظایف تیم میزبان هستش
عجیبه که هیچ کس به مسئله ورود به امریکا بدون همراه بودن با تیم توجه نکرده است درحالیکه مجوز مربوط به تیم ورزشی بوده است ، همین ننر بازی ها که به خیال خودشان زرنگی است که باعث ابروریزی و نهایتا مخالفت کشور مقصد می شود ، شعار ندهید و به امریکا ربط ندهید ، قانون مدار باشید تا عزتتان حفظ شود
توی همه مسائل مسئولین با مردم روراست نبودن و دروغ گفتن و برای توجیح بی عرضگی ها تقصیرات رو به گردن دشمن فرضی انداختن!!!!!
من بودم اصلا ویزا صادر نمی کردم به چه دلیل آمریکا باید برای شما ویزا صادر کند؟؟؟؟؟
حالا خیلی مربی تحفه ای هست .اخه بود و نبودش چه فرقی میکنه .اون موقع که تیمش کامل بود هیچ ....نبود .حالا که بقول خودش چندین زاکسف رو با خودش نبرده .بهونه دیگه حتما داره
۱۳۹۹
وقتی بازیکن ها می‌بینند به هم تینبشون ویزا ندادن اهانت به اون چند نفر یعنی به تیم درستش انصراف از بازی بود فکر میکنید در همان پله 12ملندن خیلی خوبه نصف راه که باخته شدیم بهتر بود وجه رو حفظ میکردیم نمیرفتید اصلا کوچک هم نمیشدیم
بگمان من آمریکاییها هیچ خصومتی با ورزش ایران ندارند،اتفاقا مشوق خوبان هم هستند،ما نباید سیاست بازی و رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی بعضی‌ها که باعث ای مسایل شوند را نادیده نگاریم،چون نیک نظر کرد،،،،،،،،،گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست.
تابناک واضح نمینویسید
عجب داستانی سر هم کردی تابناک! آدم یاد تفسیر آیات متاشبه قرآن می افتد که به قولی فقط خدا و راسخان در علم آنرا می دانند و باعث گراهی بسیاری از تفسیر به رای کننده ها می شود.تمام اخباری که در اینجا دم آن زدی همه براساس حدس و گمان است و از آنطرف ه نتیجه گیریهای محکمی گرفتی !
چرا در زمان روحانی همچنین نتیجه گیریها یی نمی کردی . حالا تازه بیدار شدی که می خواهند افکار عمومی را منحرف کنند . اینهمه خبرهای خوب وررشی اتفاق افتاد که در حد فلانی و بی ساری باخت نقل کردی ، حالا چطور شد که این خبر را انقدر آب و تاب دادی .از آنطرف وقتی مربی و دو سه بازیکن اصلی نتوانند ویزا بگیرند ، آیا اصلا تیمی وجود خواهد داشت مگر چند نفر در زمین بازی می کنند؟ اگر سر این موضوع نباید فریاد زد کی باید فریاد زد؟
نکند مانند خیلی ها هنوز آمریکا را دشمن نمی دانی؟ باید یک هواپیمای مسافربری دیگر ما را بزند تا متوجه دشمنی شوید. اصلا به کارکرد خوب یا بد فدراسیون والیبال کاری ندارم فقط از این خنجرهای به ظاهر دوستان که بی هوا و به جای حواله شدن به سمت دشمن می خوریم واقعا متاسف و متاجبم.یادم می آید در یک مسابقه بین ما و یک تیم دیگر ما به شدت برخلاف انتطار بد بازی کردیم، آخر بازی دوربین تماشا چیهای ما را نشان داد که برای اینکه لج تیم ما را در بیاورند تیم مقابل را تسویق می کردند و این نهایت ناجوانمردی است. در آخر هم می گویم اصلا به کار ضعیف فدراسیون والیبال و خیلی از فدارسیونهای دیگر مانند فوتسال که با جوانگرایی بی منطق و یکجای خود باعث از دست رفتن بسیاری از دستاوردها شدند کاری ندارم، چون من متخصص نیستم ولی از این خنجرهای برهنه که کمی بوی انتقام می دهد و زمان زخم خوردنها مثل نمک روی زخم عمل می کنند بسیار متاسفم و تا حدودی می ترسم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
به این می گن یه فرافکنی ناب
این علیرضا دبیر رو هم با خودشون میبردن
اگر دقت کرده باشید در بین کشورهای خارجی مسولان و مدیران ایرانی برای رفتن به امریکا تحت پوشش تیم یا هیئت های سیاسی از خود علاقه وافری نشان میدهند.
فیلم خریدهای نیویورک رفته ها فراموشتون شده گیر دادید به ورزشی ها
خدا بیامرزتش رییس قبلی فدراسیون والیبال که هر پیروزی داریم در والیبال مرهون او هستیم نه داورزنی که فقط دنبال مال و مقام بوده.
شیطان بزرگ چون از سپاه وحشت دارد . خدمت سربازی را جرم میداند . دوما تمام دولت مردان حال وگذشته از پیر وپاتالها ی جتاحی دگروهی تشکیل میشوتد. تا بوده همین بوده و شما زیاد عصبانی نشوید. فشار خون مرگ خاموش می اورد . تمام توان ورور ایرانی جماعت همین قدر هست . چون همه به فکر منافع خود هستند عین ما ومن وشما
مسیولین به ظاهر شعار مرگ بر امریکا سر میدهند ولی در عمل برای رفتن به امریکا سردست میشکنند
اگه امريكا نبود ، گناه ندانم كاريها و خرابكاريهاتون رو ميخواستين چطوري لا پوشاني كنيد ؟تا كي دشمن ، دشمن ، دشمن ؟
شاید بخاطر رابرت مالی بوده خخخخخخخ
چرا نظر مارو درج نکردید نکنه چون اسم خبرگزاری رو آورده بودم به دل شما ننشسته.
واي كه ما چقدر بدبخت هستيم اينجا مسولين ما به امريكا فحش ميدن اما برا رفتن به امريكا حاضرن …. اي خداااااا
ویزای امریکا بهتر از تابعیت ایرانی بودن است.
درود بر شرف و انسانیتت usa بزرگ.
آمریکا مگر آخ نیست پس این همه علاقه برای رفتن به اونجا چیه این همه دوگانگی ار کجا نشات میگیره این همه ریا برای چیه.
طوری امریکا رو ماله می کشی انگار نون و ابت رو داده! حق تیم والیباله که با تمام اعضای تیم در مسابقه حاضر بشه ، شما کی باشه که بگی چون تیم چند باخت داشته پس نگران کننده نیست که تیم ناقص بره ؟! فدراسیون حق تیم رو میشناسه برای گرفتنش حرکاتی کرده که ایرانی نیست ، شما کی هستی اینطور حق خوری می کنی ؟ امریکا حق نداره ویزای تیم رو ناقص صادر کنه و حتی اگر درنهایت صادر کنه حق ایجاد این دغدغه فکری رو با این بی قانونی و بی نظمی نداره ! چون قبلا چند نفر برای دیدن مسابقه از اعضای فدراسیون رفتن حالا نباید ویزای تیم رو صادر کنه؟ اصلا حق چنین کاری رو نداره! تویی که این رو نوشتی تو ایرانی نیستی
پس مرگ بر آمریکا برای کیاست ؟همه که عاشق رفتن به آمریکا؟از مسولان کی باید ناطر باشه بر این تخلفات ؟نه برمرده/برزنده بایدگریست!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی