بازدید 16944

عامل تجاوز به ۷ زن جوان در انتظار طناب دار

مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آنها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 02 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه اعتماد، مرد جوانی که به اتهام تجاوز به عنف به مرگ محکوم شده، با وجود اعتراض به رای صادره بار دیگر با حکم اعدام روبرو شد تا در یک قدمی چوبه دار قرار گیرد.

رسیدگی به این پرونده در سال ۱۳۹۸ و به دنبال شکایت زن جوانی آغاز شد که از آزارش در اتوبان خبر می‌داد. زن جوان که به پلیس مراجعه کرده بود متجاوز را مرد موتور سواری معرفی کرد که او را به دام انداخته و در حاشیه بزرگراه همت آزار و اذیت کرده بود.

زن جوان گفت: مرد موتور سوار به بهانه خرابی خودروام از من خواست کنار اتوبان توقف کنم، او به من گفت خانم ماشین شما دود عجیبی دارد توقف کنید. بعد که توقف کردم آن مرد جوان گفت مکانیک است و از من خواست کاپوت را بالا بزنم و پیاده شوم، وقتی از ماشین پیاده شدم او مرا به حاشیه بزرگراه برد و آزارم داد.

با طرح این شکایت تحقیقات در مورد موتورسوار آزارگر آغاز و با بررسی بیشتر مشخص شد در مجموع ۷ زن راننده با همین شیوه مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

تحقیقات از قربانیان حکایت از آن داشت که زنانی که سوار خودرو‌های شخصی هستند در بزرگراه‌های نسبتا شلوغ و معمولا بزگراه‌هایی که شرق را به غرب و برعکس متصل کرده به دام افتاده‌اند. مرد متجاوز پس از پیاده شدن زنان از خودروشان آن‌ها را در حاشیه بزرگراه آزار داده بود. متهم طعمه‌هایش را از میان زنان راننده‌ای انتخاب کرده بود که از نحوه رانندگی شان مشخص بود تازه کار هستند و احتمالا به تازگی خودرو خریده اند. همه آن‌ها تازه شروع به رانندگی کرده بودند یا از خودرو و تعمیر آن خیلی سر در نمی‌آوردند، به همین دلیل با هشدار موتورسوار متجاوز در مورد دود عجیب خودرهایشان توقف کرده و پس از آن به حاشیه بزرگراه کشانده شده و مورد آزار قرار  گرفته بودند. به این ترتیب با حکم قضایی تعقیب موتورسوار فریبکار شروع شد.

با دست آمدن اطلاعات اولیه و محل تقریبی فعالیت این مجرم، ماموران پلیس گشت‌های نامحسوس را در بزرگراه‌های تهران فعال کردند و اتوبان همت که چند زن در آن قربانی شده بودند به طور ویژه زیر نظر ماموران قرار گرفت و حتی تیم‌هایی در برخی نقاط که دید نداشت مخفی شدند. گشت‌های نامحسوس پلیس در اتوبان‌های تهران ادامه داشت تا اینکه پس از مدتی قبل یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از دستگیری مردی خبر داد که در تلاش برای آزار یک زن ناکام مانده بود. فردی که با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته بود، گفت: ۲ مرد جوان توانسته‌اند مردی را که قصد آزار یک زن را داشت و سعی می‌کرد او را با خود به حاشیه اتوبان ببرد دستگیر کنند.

با این تماس گروهی از ماموران به محل اعزام شده و متهم را بازداشت کردند. در تحقیقات اولیه ماموران دریافتند احتمالا مردی که توسط شهروندان دستگیر شده همان فرد تحت تعقیبی است که به زنان جوان تعرض می‌کرده است، بنابراین مظنون به تجاوز‌های سریالی پس از بازداشت به دادسرا منتقل شد.

زمانی شک ماموران به یقین تبدیل شد که فرد دستگیر شده همان موتور سوار متجاوز است که دختری جوان با حالتی پریشان و گریان به ماموران گفت: به کمک شهروندان نجات یافتم و اگر دو پسر جوان از راه نرسیده بودند معلوم نیست موتور سوار دورغگو چه بلایی سرم می‌آورد. من در اتوبان رانندگی می‌کردم که این موتور سوار به من نزدیک شد و با ایما و اشاره خواست شیشه را پایین بکشم، بعد هم گفت ماشینم به شدت دود می‌کند و به نظرش آتش گرفته است. بعد هم با فریاد گفت بهتر است فورا ماشین را متوقف کنم و پیاده شوم.

دختر جوان ادامه داد: من که ترسیده بودم با هدایت مرد موتور سوار ماشینم را در حاشیه بزرگراه متوقف کردم. او گفت ممکن است خودرو منفجر شود و از من خواست وارد فضای سبزی کنار گاردریل شوم. همان موقع یکدفعه به من حمله ور شد که فهمیدم قصد آزارم را دارد، به همین خاطر شروع به داد و فریاد کردم. ۲ عابر که صدایم را شنیدند و به کمک آمدند تا نجات پیدا کنم و این موتورسوار را هم دستگیر کردند و به پلیس اطلاع دادند.

پس از انتقال پسر متجاوز به دادسرا و اتجام تحقیقات اولیه پرونده با قرار عدم صلاحیت و با اتهام تجاوز به عنف به شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا مرد جوان در جلسه دادگاه از خود دفاع کند.

در ابتدای جلسه یکی از شاکی‌ها که زن تحصیل کرده‌ای بود گفت: من با خانواده‌ام زندگی می‌کنم و مجرد هستم. مدتی قبل یک ماشین خریدم و با ماشین به محل کارم رفت وآمد می‌کردم. ۴ روز به پایان سال ۹۸ مانده بود و از محل کارم به خانه برمی‌گشتم. اتوبان همت شلوغ بود که مرد موتور سوار به من نزدیک شد و گفت ماشینم دود می‌کند و احتمالا آتش گرفته و هر آن ممکن است منفجر شود. من که ترسیدم بودم با هدایت او به سمت گاردریل رفتم و از ماشین پیاده شدم. این آقا به من گفت: بهتر است به سمت فضای سبز بروم، چون ممکن است ماشین منفجر شود. به محض اینکه پایم را در فضای سبز گذاشتم او به سمتم حمله ور شد و مرا آزار داد، داد و فریاد و تقلا‌های من بی‌فایده بود. او پس از عملی کردن نقشه‌اش هم فرار کرد و من که شوکه بودم به کلانتری رفتم و سپس به پزشکی قانونی معرفی شدم و کارشناسان آزار مرا تایید کردند.

وی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: از آن شب دیگر روی آرامش را ندیدم. من هر شب کابوس می‌بینم و زندگی خودم و خانوده‌ام تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته است. من برای متهم درخواست اشد مجازات دارم. این شاکی ادامه داد: پس از دستگیری مرد جوان وقتی با خانواده او روبه رو شدم شوکه شدم. او خانواده محترمی دارد. شنیده‌ام در لابراتوار دندانپزشکی کار می‌کند و درآمد و شغل مناسبی دارد. همسر او زن جوان و زیبایی است و یک فرزند ۱۰ ماهه دارد. من هنوز نمی‌دانم او چرا دست به این کار غیر انسانی زده است.

این شاکی در پایان گفت: متهم که ۳۲ سال دارد از من خواسته تا به خاطر جوانی اش او را ببخشم. اما ضربه‌ای که او به من و خانواده‌ام زده قابل جبران نیست و من نمی‌توانم گذشت کنم.

پس از آن شاکیان دیگر شکایت خود را مطرح کردند و وقتی نوبت به متهم رسید، تعرض به زن جوان را انکار کرد و گفت: من اصلا این زن‌ها را نمی‌شناسم، چه برسد به اینکه بخواهم آن‌ها را آزار بدهم.

پس از اولین جلسه، جلسیه دیگری هم برگزار شد که به تشخیص قضات به صورت غیرعلنی و پشت در‌های بسته برگزار شد و سایر شکات درخواست اشد مجازات را مطرح کردند.

اما به گفته حاضران در جلسه متهم که سعی داشت با دروغگویی هایش خودش را بی گناه نشان دهد وقتی فهمید دستش رو شده، در مقابل شکات ابراز پشیمانی کرد.

در پایان جلسه دوم قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده این جوان متجاوز را به اعدام محکوم کردند.

پس از آن حکم در دیوان تایید شد، اما با اعتراض محکوم پرونده بار دیگر مورد رسیدگی قرار گرفت و باز هم تایید حکم تایید شد تا مرد جوان به اتهام تجاوز‌های سریالی در معرض اعدام قرار بگیرد و پرونده با تایید دیوان عالی کشور به شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شود و به دستور امین کرمانی نژاد روند اجرای حکم آغاز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۷
تازه بعد انهمه فاجعه اخرش یه ادم عادی طرف را دستگیر کرده این وضع پلیس ایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
تازه به اصطلاح کمین هم گذاشته بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
اما بلدند برای بد حجابی جریمه صادر کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
حجابت رو رعایت کن
صمصام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
دیر یا زودش و توسط چه کسی مهم نیست، مهم اینه که امنیت داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
کلی مالیات میگیرن ولی دریغ از خدمات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
انگار اصلا پلیس ایران وظیفه خود را نمی داند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
حجاب وعفاف وعدم اعتماد به انسان های بی عفت ومردان غریبه مانع تجاوز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
عوضش موشک داریم
مظلوم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
بعضی افراد دائم مسائل را با هم قاطی می کنند ، اینکه پلیس ضعیف عمل می کنه شکی نیست ! ولی این موضوع چه ربطی به مبارزه با بی حجابی که اصل صریح قرآن داره
هر چند که این موضوع هم سیاسی شده و ضعیف گرفته شده
مطمئن باشید خانم های اغفال شده بی حجاب بودند که طرف طمع کرده ، قاطعانه میگم که در این افراد شما خانم چادری نخواهی دید
پس اگر دین ندارید آزاده مرد باشید
اینکه رسیدگی به چنین پرونده ای که حکمش از اول مشخص است 4 سال طول بکشه جای تعجبه. اینگونه افراد باید در سریعترین زمان ممکن اعدام شوند تا هم مایه عبرت سایر حرامی ها شوند وهم تسکینی باشد بر عذاب عظیمی که خانواده های قربانی میکشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
اولا ایشان طرفدار آزادی و زن زندگی بوده است
اکثر طرفداران زن زندگی از همین قماش هستند.
خودتان را به کوچه علی چپ نزنید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
تازه دستگیر شده
اصلا بحث رضایت مطرح نیست. حکم اعدام داره.
این شیاد اسیر شیطانه. زن داشته بچه داشته شغل داشته اعدام حقش هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
یعنی چه؟ بیکار باید تجاوز کند؟
حالا كه راي قطعي صادر شده مشخصات و عكس اين خبيث رو منتشر كنيد ....
از سال 98 تا الان این پست و فرومایه رو نگه داشتید برای چی؟

اعدامش کنید گم شه بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
اگر اعدامش کنند خود شماها می آیید و اینجا توییت می زنید "نه به اعدام". با خودتان چند چندید
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
بدون انکار نکات مثبت غرب غربیها نکات منفی هم دارند که یکیش لغو اعدام است. اعدام برخی موارد کاملا لازم است.
اگر به مردم دستگیرش نمی کردن خدا میدونه چند نفر دیگه قربانی هوسرانی این حیوون میشدن. راست گفتن هر شهری مثل هر خانه به توالت نیاز داره. با اعدام این نفر و هزاران نفر قبل و بعد ازاین نفر فقط صورت مسئله رو پاک میکنیم.
ردر امریکا دهها پرونده اینچنین وجود دراد که هر گز حل نشده است.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خودت تنهایی تحقیق کردی اخه هر چه مشکل داریم چرا با غرب مقایسه میکنید تا کی ...خود تحقیر!
اعدام
فقط واسه حجاب میتونن از تکنولوژی استفاده کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
عقده بی‌حجابی هستی چه ربطی داره ،سارقان هم رها هستند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
اما مطمئن باشیدبه احتمال بسیار زیاد تمام قربانیان خانمهای بد حجاب بودن.افراد بد حجاب بیشتر در معرض
اینگونه خطرات هستند. بخواهید یا نخواهید این واقعیت وجود دارد.
حتی اگر شاکیان هم رضایت بدهند فقط اعدام. فقط اعدام. این یارو اصلا انسان نیست. یک جانور خطرناک است.
در اینکه این افراد برای حضور در اجتماع بسیار مضر هستند و باید حذف فیزیکی بشوند شکی نیست. (ترجیحا به صورت زندانهای طولانی مدت نه اعدام) اما چیزی که مسلمه و متاسفانه بهش دقت نمیشه این هست که این مدل افراد به خاطر شرایط تربیتی یا ژنتیکی افراد بیماری هستن و به این انحرافات کشیده شدند. با اینکه احساس و خشم افراد (مخصوصا افراد قربانی و مورد ظلم واقع شده) حکم به کشتن و اعدام این متجاوزها میده که البته قابل درک هم هست ولی منطق و عقل چیز دیگه ای میگه. اینکه این افراد بیمار هستن و در عین اینکه باید از جامعه دور نگه داشته بشن سعی بر درمانشون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
با این استدلال همه مجرمین بیمار هستند.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
دقیقا همینطوره
نه تنها این رو بلکه کسی هم احیانا خواست اقدامی برای رضایت انجام بدده باید اعدام بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
نه به اعدام!!! ههه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
. حالا شما زیاد عصبانی نباش
آن شخص متجاوز باید ذره ذره بسوزد و خاکستر شود بنظرم اعدام خیلی ناچیز است
شما اگر معاینه فنی نداشتی باشی، تو اتوبان همت بری جریمه میشی، بعد طرف ۷ بار کنار اتوبان همت تجاوز کرده ، آخرش توسط یه شهروند عالی دستگیر شده،
حتما برای پلیس اهمیت نداشت وگرنه این همه دوربین تو همت هست ؛ ظاهرا یا تعداد پروندها زیاد شده یا پلیس بی تفاوت بوده
اینو که اعدام خواهند کرد ولی اما دیگه تموم میشه ؟ آیا متجاوز دیگه ای پیدا نخواهد شد؟
آقایان بجای اعدام و حبس بیان بیشترن بودجه را به اموزش و پرورش بدن البته اول پرورش بعد اموزش . که فرد آموزش ببینه و بفهمه درک کنه نتیجه کار زشت خودشو.
با اعدام قضیه حل نمیشه
پلیس شکر خدا کارهایش رو به بخش مردمی محول کرده و یکبار هم به خودش برای کنترل ورود و خروجی اتوبان دوربین ها چک کنه فوق العاده هوشمند انه ....شرم آوره
تو اتوبان همت دوربین نداریم ؟
حکم الهی را جاری کنید تا عبرت باشد برای سایرین .
ازاین افراد زیادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
جامعه ما چنین افرادی را تولید می کند
دست پلیس درد نکنه ، دو نفر رهگذر قربانی رو نجات دادن و متجاوز رو دستگیر کردن !
باسلام بنظر بنده باید ریشه یابی کرد و دید که چه بلایی سر این بنده خدا در کودکی آورده اند که با داشتن زن و فرزند چنین جنایتی را مرتکب شده است.انسان براساس فطرت پاک متولد می شود اما گاهی در کودکی به اسم سنت با فردی شاید مقابل زنان کاری صورت می دهند که نفرتی تمام وجودش را می گیرد و باعث جنایت یا حتی قتل در بزرگسالی می گردد! امیدوارم امام معصوم زودتر ظهور کند و سنت های غلط کنار رود و انسان های پاک تبدیل به جنایتکار نشوند
#نه به اعدام.احمقانه ترین هشتک دنیا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی