بازدید 4447
۷

شرط زلنسکی برای مذاکره با روسیه: مرزهای ۱۹۹۱

ولودیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین در یک کنفرانس مطبوعاتی در کی یف با حضور پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، گفت که این کشور پس از رسیدن نیروهای مسلح کشور به مرزهای سال ۱۹۹۱، آماده مذاکره با روسیه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 02 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از " خبرگزاری فرانسه"، به گفته زلنسکی، مرزهای اوکراین در ۲۴ فوریه زمانی که روسیه حمله همه جانبه خود را به این کشور آغاز کرد، "مرزهای اوکراین نبودند، بلکه آن‌ها خط تماس میان ما و اشغالگران بودند.

زلنسکی ادامه داد: بنابراین ما بار دیگر تاکید می‌کنیم زمانی که واقعاً به مرزهای خود رسیدیم، اوکراین برای نوعی از دیپلماسی آماده خواهد بود. مرزهای واقعی ما بر اساس قوانین بین المللی است.

اظهارات زلنسکی درحالی منتشر می‌شود که بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی, ویلیام برنز، رئیس سیا، در سفری محرمانه به اوکراین, طرح این کشور برای پایان جنگ را شنیده است.

واشنگتن پست می گوید که مقامات اوکراینی در دیدار با رئیس سیا یک راهکار بلندپروازانه برای بازپس گیری سرزمین‌های در کنترل روسیه تا پایان سال ۲۰۲۳ مطرح کرده‌اند.

واشنگتن پست "سناریوی ایده آل" کی یف را اینگونه توصیف می‌کند که بر اساس آن اوکراین دسترسی روسیه به کریمه را قطع می‌کند و با در دست گرفتن کنترل این شبه جزیره, روسیه را مجبور به حضور در میز مذاکره می‌کند.

مقامات اوکراینی گزارش واشنگتن پست را «تئوری توطئه» دانسته‌اند.

به گزارش ایرنا, رسانه‌های آمریکایی به تازگی گزارش دادند که برخی از مقام های ارشد این کشور شروع به تشویق اوکراین برای بررسی مذاکرات کرده‌اند، اما زلنسکی مذاکرات را بدون این که نیروهای روسیه از تمام خاک این کشور خارج شوند، رد کرده است.

میخائیل پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین پیش از این مدعی شده بود که روسیه خواهان مذاکره نیست و کارزاری ارتباطی را به بهانه مذاکره به راه انداخته است. روسیه برای خود زمان می خرد و در این فرصت نیروهای بسیج شده خود را آموزش می دهد، سلاح های بیشتری را پیدا می کند و مواضع خود را تقویت می کند.

مشاور ارشد زلنسکی همچنین تاکید کرد که غرب نمی تواند اوکراین را برای مذاکره تحت فشار قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
لعنت به امریکا و انگلیس که با گرفتن سلاحهای هسته ای اوکراین ودادن اون به روسیه در دهه ی نود باعث شدن روسیه جران کنه به اوکران حمله کنه.بیشرفتر از این دو کشور به اضافه ی روسیه نداریم.
دلقکی که باعث نابودی کشورش شده حالا شرط میگذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
اینقدر دلقک دلقک نکن . شاید همین دلقک اونقدر زرنگ هست که بابت تمام این اتفاقا از آمریکاییها پورسانت گرفته باسه .
ناشناس
| France |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
اين دلقك از خاك وطنش دفاع ميكنه. معلومه تو وطن ندارى و نميفهمى يعنى چه. زمان دفاع مقدس كجا بودى؟
بشین تا شرطت را قبول کند. سرنوشت امروز اوکریان باید درس عبرتی برای ما باشد تا هرگز در مورد تجهیزات دفاعی معامله نکنیم و کوتاه نیاییم و باید تا مرز امادگی کامل برای ساخت سلاح اتمی نیز پیش برویم. بالاخره ما هم همسایه ای مثل روسیه داریم .
قبول کنید که این دلقک فریب آمریکا رو خورد و کشورش رو بدبخت کرد ، الان به جای او آمریکا بازار محصولات کشاورزی اکراین رو گرفته و ارپایی هم مجبورا محصولات آمریکا رو بخرند ضمن اینکه رونقی به کارخانه های اسلحه سازی آمریکا داده .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
فریب امریکارو رئیس جمهور اونموقع اوکراین خورد که سلاحهای اتمی بازمانده از شوروی رانابود کرد. اگر اوکراین اتمی میماند باز پوتینه جرات میکرد به اوکراین حمله کنه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست